logo

عمر باتری گلکسی A12 سامسونگ مشخص شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
عمر باتری گلکسی A12 سامسونگ مشخص شد

ترنجي/ سه ماه پيش بود که گلکسي A12 سامسونگ با مدياتک Helio P35 و باتري ۵۰۰۰ ميلي آمپري رسما معرفي شد. اين دستگاه جديدترين نمونه اقتصادي برند کره اي در بازار ايران هم هست. امروز عمر باتري گلکسي A12 سامسونگ مشخص شده و بد نيست که با هم نگاهي به آن داشته باشيم.

بد نيست بدانيد نسل قبلي اين دستگاه يعني گلکسي A11 داراي يک باتري 4000 ميلي آمپري است، در حالي که گلکسي A12 با يک باتري 5000 ميلي آمپري عرضه مي شود. هر دو دستگاه اما با 15 وات شارژ مي شوند.

اينکه اين باتري بزرگ با نمايشگر HD+ و تراشه ميان رده مدياتک Helio P35 چه خروجي را خواهد داد، موضوع اين مطلب ماست. در بررسي Gsmarena از باتري گلکسي A12 شاهد اعداد و ارقام زير هستيم:

همانطور که مي بينيد، بيش از 16 ساعت وبگردي از طريق Wi-Fi و تقريبا ۱ ساعت کمتر براي تماشاي ويديو را تجربه کرديم. گلکسي A12 بيش از ۳۱ ساعت تماس صوتي روي 3G را ارايه مي کند. همچنين با مصرف باتري مناسب در حالت آماده به کار، در پايان امتياز استقامت گلکسي A12 به 123 ساعت رسيد. اين يک عملکرد خيلي خوب براي باتري موبايل است.

سرعت شارژ شدن باتري گلکسي A12

شارژر موجود، همان شارژ سريع تطبيق پذير سامسونگ است که سال ها از اين برند ديده ايم، يک شارژر قابل اعتماد (سازگار با QuickCharge 2.0) که من اولين مرتبه روي گلکسي نوت ۴ آن را ملاقات کردم! مشخص نيست که اين تلفن از چه استاندارد شارژي پشتيباني مي کند، اما در آزمايش ها، توان ارايه شده در حالت نمايشگر روشن ۱۵ وات است و با خاموش بودن آن، توان خروجي حدود ۱۱ وات خواهد بود.

با استفاده از اين آداپتور، Galaxy A12 دقيقا ۳ ساعت و ۳ دقيقه طول کشيد تا به ۱۰۰٪ باتري برسد که بسيار کند است. همچنين شارژ شدن ۲۰ درصد از باتري در مدت ۳۰ دقيقه بسيار نااميد کننده است. به نظر مي رسد شارژ شبانه روش پيش فرض استفاده از اين دستگاه اقتصادي سامسونگ است. نکته خوب اينکه عمر باتري آن به اندازه کافي خوب است که به طور معمول نگران خاموش شدنش در طول روزي که با باتري ۱۰۰ درصد از خانه بيرون زده ايد، نبايد باشيد.

نظر شما چيست؟ عمر باتري گلکسي A12 از نظر شما مناسب است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره