برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خبری از بخش چندنفره در Outriders نخواهد بود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
خبری از بخش چندنفره در Outriders نخواهد بود

گيم فا/ به تازگي استوديوي پيپل کن فلاي (People Can Fly) اعلام کرد که بازي Outriders قرار است در ماه آوريل سال جاري ميلادي به بازار عرضه شود اما قبل از آن تمامي علاقه‌مندان قادر خواهند بود به تجربه‌ي يک نسخه‌ي آزمايشي از آن بپردازند.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ي دموي آزمايشي بازي Outriders امروز در دسترس بازي‌بازان قرار خواهد گرفت. در همين راستا، امروز آقاي پيوتر نواکوفسکي (Piotr Nowakowski)، طراح ارشد بازي Outriders در يک مصاحبه به بيان اطلاعاتي در مورد سيستم تيراندازي و گيم‌پلي پرداخت و در کنار آن اعلام کرد که استوديوي پيپل کن فلاي سرورهاي اختصاصي براي بخش آنلاين و چند نفره‌ي بازي Outriders اختصاص نخواهد داد:

«ما از چندين سال قبل در حال توسعه‌ي بازي Outriders هستيم. در هر صورت، زماني فرا رسيد که ما بايد يک مسير را انتخاب مي‌کرديم؛ ما تصميم گرفتيم که براي بخش چند نفره سرور اختصاصي در نظر نگيريم. شايد هزينه‌ي بسيار براي انجام اين کار را بتوان تنها يک سوي موضوع به شمار آورد. در آن طرف، برخي مشکلات فني و اقدامات اضافي تاکتيکال نيز براي اين امر خودنمايي مي‌کردند. عنوان Outriders داراي حالت مشارکتي سه نفره است؛ بنابراين ما مجبور به ساخت يک سرور اختصاصي نيستيم. ساختارهاي فعلي ما به اندازه کافي خوب هستند و مي‌توانند پاسخگوي نياز بخش چندنفره باشند.

ما با توجه به اين موضوع بازي را توسعه داده‌ايم. گفتني است که از مدت ها قبل موضوع استفاده از سرورهاي اختصاصي براي بخش چندنفره روي ميز بودند اما تصميم گرفتيم که به آن سمت نرويم. اگر به دلايل مختلفي مشکلي پيش آيد، ما مي‌پذيريم که به خاطر تصميمات ما بوده است اما در حال حاضر تيم توسعه به خوبي در توسعه‌ي بازي پيشروي مي‌کنند. ما بايد سخت تلاش کنيم و تجربه‌ي خوب بازي‌بازان را با مديريت خود به ارمغان آوريم.»

بايد توجه داشت که اين بيانيه به معناي عدم استفاده‌ي کامل از سرورهاي اختصاصي نخواهد بود؛ بلکه تنها اين مفهوم را مي‌رساند هيچ يک از سرورهاي استوديوي پيپل کن فلاي مخصوص بخش چند نفره استفاده نخواهند شد. بازي Outriders يک عنوان تماما آنلاين به شمار مي‌آيد و بازي‌بازان بايد براي ورود به بازي به سرور متصل شده و ثبت نام انجام دهند. همچنين اين سرورها به جلوگيري از هک و تقلب در بازي کمک بسياري خواهند کرد.

در همين راستا آقاي بارتز کي‌ميتا (Bartosz Kmita)، کارگردان بازي Outriders به مخاطبان اعلام کرد:

«اين يک بازي P2P نيست که همه چيز روي دستگاه شما باشد و بتوانيد آن را هک کنيد. براي تجربه‌ي آن، بايد وارد يک حساب کاربري خود شويد و از اين طريق به سرورها دسترسي پيدا کنيد. اين اساساً مربوط به توزيع اطلاعات و داده‌هاي امنيتي بين سرور و دستگاه شما مي‌شود.

حتي در بازي‌هايي که داراي سرور اختصاصي براي بخش چند نفره هستند، برخي از محاسبات بر روي دستگاه بازي‌بازان اعمال مي‌شود؛ بنابراين با استفاده از اين تناسب و تقسيم کار، ما نيازي به سرورهاي کاملا اختصاصي نخواهيم داشت. ما از اين طريق محاسبات کمتري را در سرورهاي خود انجام داده و بيشتر آن را بر روي دستگاه ميزبان برنامه‌ريزي خواهيم کرد.»

عنوان اکشن و مشارکتي Outriders قرار است در تاريخ ۱۲ فروردين ماه ۱۴۰۰ (۱ آوريل ۲۰۲۱ ميلادي) بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي، سرويس گوگل استديا و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۵، پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس وان، ايکس‌باکس سري اس و سري ايکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گيرد.

با اعلام استوديوي پيپل کن فلاي، نسخه‌ي آزمايشي اين بازي از امروز در دسترس بازي‌بازان قرار گرفته و از نظر محتوا شامل هر چهار کلاس مبارز درون بازي به همراه بخش مقدمه و مرحله‌ي اول بخش داستاني خواهد بود. در واقع بازي Outriders حاوي بيش از سه ساعت محتويات براي علاقه‌مندان است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره