برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ویژگی تازه‌ای بزودی به توئیتر اضافه خواهد شد

منبع
کليک
بروزرسانی
ویژگی تازه‌ای بزودی به توئیتر اضافه خواهد شد

کليک/ توئيتر به تازگي از دو قابليت مهم براي پلتفرم خود رونمايي کرده است که يکي از آنها ويژگي Super Follows بوده و قرار است که آنها به زودي به اين اپليکيشن اضافه شوند.

شرکت توئيتر به تازگي از دو قابليت جديد و کاربردي براي پلتفرم خود رونمايي کرده است که قرار بزودي به اين اپليکيشن اضافه شوند.

اولين قابليت معرفي شده، ويژگي Super Follows است که به توليدکنندگان محتوا اين امکان را مي دهد تا بتوانند فضايي را ايجاد کنند که محتواي اضافي خود را بصورت اشتراکي بر روي توئيتر منتشر کنند.

اين به کاربران اجازه مي‌دهد تا بتوانند از طريق توئيتر اقدام به درآمد زايي کنند. دومين ويژگي مهم مورد انتظار، توانايي ايجاد و پيوستن به گروه ها به منظور ايجاد انجمن هاي پيرامون يک موضوع و مطلب خاص است.

هر چند هنوز برنامه مشخصي براي زمان عرضه اين امکانات جديد اعلام نشده است، اما اين دو قابليت امکاناتي را براي کاربران فراهم مي‌کنند که مورد انتظار بسياري از افراد بوده است.

مزيت سوپر انجمن‌ها
با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن اينگونه انجمن ها توسط افراد مختلف، يوتيوب، گيت‌هاب و توئيتر نيز به دنبال راهي هستند که بتوانند امکان ساخت انجمن ها را براي نويسندگان، هنرمندان، موسيقيدانان و ساير توليد کنندگان محتوا ايجاد کنند تا بتوانند با طرفداران خود تعامل داشته و در کنار آن درآمد زايي نيز داشته باشند.

براي مثال قابليت سوپر فالوز به دنبال کنندگان يک حساب اين امکان را مي‌دهد تا دسترسي به مطالب بيشتر مانند توييت هاي داراي پاداش، گروه هاي انجمن، اشتراک خبرنامه يا حتي فقط داشتن يک نشان به عنوان طرفدار داشته باشند.

براي مثال يکي از سازندگان براي دسترسي به محتواي اشتراکي خود هر ماه ۴.۹۹ دلار را در نظر گرفته است. البته شرکت توئيتر هنوز اطلاعات کاملي از مکانيزم عملکرد اين قابليت ها براي توليدکنندگان محتوا و طرفداران منتشر نکرده است.

اما بطور کلي، به غير از تبليغات، اشتراکي شدن برخي مطالب منبع جديدي براي درآمد شرکت خواهند بود.


اما احتمالاً آنها اين موقعيت را به عنوان فرصتي براي کسب درآمد سازندگان و ناشران قرار خواهند داد که براي شرکت و توليد کنندگان محتوا سود آور باشد. هنوز زمان مشخصي براي حضور اين امکانات جديد در توئيتر وجود ندارد اما اين شرکت روز گذشته در کنفرانس تحليل درامد خود قابليت هاي فوق را به عنوان امکانات آينده پلتفرم خود ناميده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره