logo

تاریخ اضافه شدن بازی Star Wars: Squadrons به EA Play مشخص شد

منبع
زومجي
بروزرسانی
تاریخ اضافه شدن بازی Star Wars: Squadrons به EA Play مشخص شد

زومجي/ بازي Star Wars: Squadrons به‌زودي به سرويس EA Play اضافه خواهد شد.
   
طبق جديدترين اخبار بازي، الکترونيک آرتز اعلام کرده که بازي Star Wars: Squadrons در تاريخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) به سرويس EA Play اضافه خواهد شد. EA در ماه فوريه براي اولين‌بار بدون ارائه تاريخ انتشار دقيقي تاييد کرده بود که اين بازي در ماه مارس به EA Play اضافه مي‌شود.

Star Wars: Squadrons جديدترين بازي بزرگ EA است که در ماه مارس به آرشيو بازي‌هاي متنوع سرويس اشتراکي گيم الکترونيک آرتز پيوسته است. پيش‌تر نيز بازي Madden NFL 21 در تاريخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) به EA Play آمد.

EA Play در حال حاضر با هزينه‌ي اشتراک ماهيانه‌ي ۵ دلار در دسترس است. اين در حالي است که مشترکين جديد براي عضويت در اين سرويس مي‌توانند براي ماه اول فقط ۱ دلار پرداخت کنند؛ گرچه براي ماه‌هاي بعد تعرفه‌ي آن به حالت اول برمي‌گردد. EA Play از چند ماه پيش به ايکس باکس گيم پس پيوسته است و کاربران اشتراک آلتيمت گيم پس مي‌توانند به Star Wars: Squadrons و ساير آثار موجود در EA Play دسترسي داشته باشند.

آخرين آپديت Star Wars: Squadrons در آذرماه گذشته منتشر شد و دو استارشيپ جديد و امکان ساخت مچ‌هاي شخصي‌سازي‌شده را به بازي ‌آورد و از طرفي مشکلات مختلفي در گيم‌پلي را برطرف کرد.

نظر شما در اين خصوص چيست؟ نظرات خود را درصورت تمايل با ما و ديگر کاربران به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره