برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جزئیات به‌روزرسان جدید بازی Overwatch اعلام شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
جزئیات به‌روزرسان جدید بازی Overwatch اعلام شد

گيم فا/ با توجه به اين که شرکت بليزارد (Blizzard) در حال حاضر بر روي توسعه‌ي بازي Overwatch 2 و انتشار آن در آينده تمرکز بسيار زيادي دارد، به نظر مي‌رسد پشتيباني از نسخه‌ي اول کمي کند شده است اما اين امر بدان معنا نيست که شرکت بليزارد به صورت کامل اين عنوان آنلاين و جامعه‌ي بازي‌بازان آن را رها کرده باشد.

در همين راستا اخيرا شرکت بليزارد بر روي حساب کاربري رسمي توييتر خود اعلام کرد که به‌روزرسان جديدي براي بازي Overwatch منتشر شده و علاوه بر رفع اشکالات معمول و ايجاد تغييرات جهت متعادل‌سازي بهتر مبارزات، بهينه‌سازي‌هاي ويژه‌اي را براي کاربران کنسول‌هاي ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس به همراه دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، کاربران کنسول‌هاي نسل نهمي ايکس‌باکس پس از دريافت اين به‌روزرسان قادر خواهند بود به سه تنظيمات گرافيکي متفاوت دسترسي داشته باشند و به دلخواه آن‌ها را تغيير دهند. اين سه حالت Resolution، Balanced و Framerate نام دارند و همان‌طور که پيداست هرکدام نسبت به ديگري با مزايايي همراه خواهند بود.

حالت اول يعني Resolution، وضوح تصوير را براي کنسول ايکس‌باکس سري ايکس به حالت ۴K با نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه و براي کنسول ايکس‌باکس سري اس به ۱۴۴۰p و نرخ ۶۰ فريم بر ثانيه خواهد رساند. حالت Balanced بر کيفيت متعادل و استاندارد تصوير خروجي تمرکز دارد که براي ايکس‌باکس سري ايکس رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ ۶۰ فريم و براي ايکس‌باکس سري اس رزولوشن ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰ فريم را فراهم مي‌کند. در نهايت حالت Framerate عملکرد را نسبت به کيفيت تصوير خروجي در ارجحيت قرار داده که براي ايکس‌باکس سري ايکس به صورت رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ ۱۲۰ فريم و براي ايکس‌باکس سري اس با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۱۲۰ فريم بر ثانيه خواهد بود.

طبق اعلام شرکت بليزارد، اين به‌روزرسان هم‌اکنون در دسترس کاربران کنسول‌هاي نسل نهمي ايکس‌باکس قرار دارد و در آينده بر روي کنسول پلي‌استيشن ۵ نيز منتشر خواهد شد. عنوان تيراندازي اول شخص Overwatch هم‌اکنون بر روي پلتفرم رايانه‌هاي شخصي و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۵، پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس وان، نينتندو سوييچ، ايکس‌باکس سري ايکس و سري اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره