برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی کراش ۴ این ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازی کراش ۴ این ماه برای کامپیوتر منتشر می‌شود

باشگاه خبرنگاران/ فروشگاه بتل نت اعلام کرد که بازي Crash Bandicoot ۴ در ماه جاري براي پلتفرم کامپيوتر عرضه خواهد شد.
بازي نوستالژيک و جذاب کراش 4 (Crash Bandicoot ۴) در تاريخ ۲۶ مارس از طريق فروشگاه بتل نت براي کامپيوتر عرضه مي‌شود. تريلر جديدي هم براي جشن گرفتن انتشار اين بازي در سيستم‌هاي جديد مثل پلي استيشن ۵ و سري‌هاي X و S ايکس باکس و کامپيوتر منتشر شده است.

اين اولين معرفي کراش ۴ در بازار رايانه‌هاي شخصي خواهد بود. در تريلر منتشر شده، مشخصات توصيه شده يا ساير جزئيات براي رايانه شخصي ارائه نشده است، اما اگر سيستم شما به خوبي جواب دهد، احتمالاً با عملکردي مشابه نسخه PS۵ و سري‌هاي X و S ايکس باکس ارائه مي‌شود.

نسخه‌هاي PS۵ و سري‌هاي X و S ايکس باکس به تصوير ۴K ارتقا پيدا کرده و با تصاوير ۶۰ فريم بر ثانيه زمان بارگذاري را سريع‌تر کرده است. اگر قبلاً اين بازي را در PS۴ يا Xbox One داشتيد، در همان خانواده کنسول اين نسخه رايگان است و داده‌هاي ذخيره شده شما نيز، منتقل مي‌شوند.


Xbox سري X و S داراي ويژگي دليوري براي سهولت کار است و نسخه PS۵ از کارت‌هاي فعاليت سيستم و محرک‌هاي سازگار DualSense استفاده مي‌کند. نسخه نينتندو سوييچ نيز اين هفته منتشر شد. قيمت هر دو نسخه سوييچ و رايانه شخصي ۴۰ دلار است.

مايک اپستين در نقد و بررسي Crash ۴ نوشت: اين بازي به معناي واقعي کلمه بازي‌هاي اصلي کراش را از دوران جواني براي من بازسازي کرد. با بازي کراش ۴ احساس بازگشت دوباره به اين مجموعه زنده شد. بر اساس اطلاعاتي که از قبل در فضاي مجازي منتشر شده ، احتمالا عنوان بازي Crash Bandicoot 4 بيش از ۱۰۰ مرحله دارد و علاوه بر اين حالت‌ها و قابليت‌هاي جديدي به آن اضافه شده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم