logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

خودزنی به سبک اپل

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
خودزنی به سبک اپل

باشگاه خبرنگاران/ گزارش‌هاي بسياري از سراسر دنيا نشان مي‌دهد که رنگ لبه گوشي‌هاي سري ۱۲ آيفون به مرور زمان از بين مي‌رود.
بسياري از افراد، شرکت اپل را به گوشي‌هاي خاص آيفون که هرساله مدل جديدتري از آن را توليد و رونمايي مي‌شود، مي‌شناسند. شرکت اپل سال گذشته از مدل‌هاي جديد سري ۱۲ رونمايي کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و فروش خوبي نيز در بازار‌هاي موبايل سراسر جهان داشت.

اپل گوشي‌هاي آيفون را در رنگ‌هاي خاص توليد مي‌کند که تفاوت رنگ، تفاوت قيمت را براي اين گوشي‌ها به همراه دارد، يکي از رنگ‌هايي که مورد استقبال کاربران قرار گرفته بود، رنگ قرمز است.

از بين رفتن رنگ لبه گوشي

گزارش‌ها نشان مي‌دهد که تعدادي از گوشي‌هاي مدل آيفون ۱۱ و آيفون ۱۲ اپل وجود دارد که قاب آلومينيومي گوشي، رنگ اصلي لبه‌هاي تلفن را از بين مي‌برد. طبق اين گزارش، برخي از مدل‌هاي آيفون ۱۱ و آيفون ۱۲ از قبل رنگ اصلي خود را از دست داده بودند و يا با کمرنگ شدن، به مرور زمان رنگ آن از بين رفته بود. دلايلي که چرايي اين موضوع را نشان دهد، به طور واضح معلوم نيست.

طبق گفته کارشناسان، مورد مشابهي در مورد تلفن‌هاي آيفون ۱۱ و آيفون ۱۲ اتفاق افتاده، تلفن‌هاي نسل دوم آيفون SE زودتر رونمايي شدند و رنگي که بيشتر مورد استقبال کاربران اين تلفن‌ها قرار گرفت، رنگ قرمز بود. تعداد محدودي از محو شدن رنگ براي آيفون‌ها گزارش شده، که به نظر مي‌رسد اين مشکل به دليل شکايت از تلفن‌هاي iPhone XR نيز سال‌ها ادامه داشته است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره