برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی بعدی استودیوی کوجیما پروداکشنز به زودی معرفی خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی بعدی استودیوی کوجیما پروداکشنز به زودی معرفی خواهد شد

گيم فا/ يوجي شينکاوا (Yoji Shinkawa)، کارگردان هنري استوديوي کوجيما پروداکشنز (Kojima Productions)، به تازگي در جريان مصاحبه‌اي اعلام کرده که احتمالا به زودي شاهد رونمايي از دومين بازي اين استوديو خواهيم بود.

هيديو کوجيما (Hideo Kojima)، کارگردان افسانه‌اي دنياي بازي‌هاي ويديويي، چند سال پيش به خاطر اختلاف با کونامي (Konami) از اين ناشر جدا شد. حاصل اين جدايي اولين بازي استوديوي کوجيما پروداکشنز به صورت مستقل يعني Death Stranding بود. Death Stranding به معناي واقعي کلمه هواداران را به دو دسته تقسيم کرد. عده‌اي عاشق داستان‌گويي کوجيمايي بازي و روايت آرام‌سوز آن شدند. تعدادي هم اين بازي را شديدا حوصله سر بر و فاقد المان‌هاي گيم‌پلي قابل‌قبول دانستند. با اين حال محصول نهايي را مي‌توان اثري قابل قبول پس از خداحافظي کوجيما از فرنچايز Metal Gear دانست.

چندي پس از عرضه‌ي Death Stranding، کوجيما پروداکشنز رسما اعلام کرد که پروسه‌ي ساخت دومين بازي آن‌ها آغاز شده و اين بازي به زودي معرفي خواهد شد. حال يوجي شينکاوا در مصاحبه‌اي با صفحه‌ي يوتيوبي Al Hub، در مورد تاريخ احتمالي رونمايي از اين بازي صحبت کرده است. شينکاوا پيش از کوجيما پروداکشنز هم بخشي از تيم کوجيما بوده و بر روي فرنچايز Metal Gear کار کرده بود. شينکاوا در اين مصاحبه تاييد کرد که دومين بازي استوديو هم‌چنان در دست توسعه بوده و زمان زيادي تا رونمايي رسمي از آن نداريم.

ماهيت اين پروژه هنوز کاملا نامشخص است. برخي معتقدند که دنباله‌ي Death Stranding در دست توسعه است. از طرفي هم احتمال توسعه‌ي يک بازي ترسناک جديد توسط کوجيما وجود دارد. نظر شما چيست؟ بازي بعدي کوجيما پروداکشنز چه خواهد بود؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره