برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اعلام خبری مهم توسط استودیو کوجیما در روز آینده

منبع
زومجي
بروزرسانی
اعلام خبری مهم توسط استودیو کوجیما در روز آینده

زومجي/ لودويگ فارسل که به خاطر بازي Death Stranding برنده‌ي جايزه‌ي گيم اواردز شد، در صفحه‌ي توئيتر خود گفت که فردا خبري پراهميت را اعلام مي‌کند.
   
پيش از آن که بيش از حد مطمئن شويم، بايد به ياد داشت که لودويگ فارسل در خارج از جهان ويديوگيم هم فعاليت هنري دارد و شايد بخواهد خبري مربوط‌به پروژه‌هاي خود بيرون از استوديو بازي‌سازي کوجيما پروداکشنز را اعلام کند. ولي بالاخره او کارگردان صوتي استوديو کوجيما پروداکشنز است. در نتيجه وقتي اين آهنگ‌ساز حرف از «انتشار اخبار مهم در روز آينده» مي‌زند، بدون شک ممکن است فردا خبري مربوط‌به کوجيما پروداکشنز منتشر شود. مخصوصا به اين خاطر که جف کيلي، تهيه‌کننده، مجري و ژورناليست شناخته‌شده‌ي دنياي ويديوگيم هم با يک ريپلاي مرموز به استقبال توييت او رفت.

اين اتفاق در حالي مي‌افتد که چند روز قبل يوجي شينکاوا، طراح هنري بازي‌هاي هيدئو کوجيما به‌صورت ضمني گفت که به‌زودي از پروژه‌ي جديد کوجيما پروداکشنز رونمايي خواهد شد.

در همين حين بايد به ياد داشته باشيم که سه هفته و چند روز قبل، يک اينسايدر تقريبا اثبات‌شده‌ي جهان ويديوگيم در فروم ResetEra نوشت کمتر از يک ماه تا معرفي رسمي بازي Death Stranding: Extended Edition باقي مانده است؛ نسخه‌اي از بازي دث استرندينگ که به ادعاي او هم روي پلي استيشن 5 سوني پيشرفت فني قابل توجهي دارد و هم شامل يک DLC داستاني بزرگ مي‌شود. در نتيجه شايد فردا کوجيما پروداکشنز به رونمايي از دث استرندينگ: اکستندد اديشن با پخش يک تريلر بپردازد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم