logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

کاسیو از اولین ساعت هوشمند جی شاک رونمایی کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
کاسیو از اولین ساعت هوشمند جی شاک رونمایی کرد

ديجياتو/ درست زماني که اخباري درباره اپل واچ  جان سخت به گوش مي‌رسد، کاسيو از اولين ساعت هوشمند مقاوم «جي ‌‌شاک» که از سيستم عامل Wear OS گوگل استفاده مي‌کند، رونمايي کرد.

ساعت هوشمند GSW-H1000 که به تازگي توسط کاسيو معرفي شده، بخشي از مجموعه ساعت‌هاي اسپرت جي‌شاک اين برند محسوب مي‌شود که داراي قابليت‌هاي ورزشي مختلفي است و همچنين اولين ساعت اين مجموعه با نمايشگر رنگي به حساب مي‌آيد.

همانطور که از ساعت‌هاي سري جي‌شاک انتظار مي‌رود، جنس بدنه اين ساعت براي مقاومت بيشتر از تيتانيوم ساخته شده و از ظاهر بسيار تنومندي برخوردار است. همچنين از آن جايي که قرار است با يک ساعت هوشمند مقاوم روبرو شويم، در برابر ضربه و آب تا عمق ۲۰۰ متر مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

از قابليت‌هاي جديد اين ساعت هوشمند مي‌توان به پشتيباني از جديدترين نسخه سيستم عامل Wear OS اندرويد، صفحه نمايش دو لايه LCD هميشه‌روشن براي نمايش زمان و نمايشگر رنگي براي نمايش نقشه، اعلان‌، داده‌هاي مربوط به حسگرها و ساير اطلاعات اشاره کرد. هرچند کاسيو پيش از اين ساعت‌هاي هوشمند Pro Trek را به سيستم عامل Wear OS مجهز کرده اما در اين ساعت‌ها براي اولين بار از صفحه نمايشگر رنگي استفاده کرده است.


براي ساعت‌ هوشمند GSW-H1000 کاسيو سنسورهاي بسيار زيادي از جمله سنسور موقعيت مکاني داخلي، حسگر ضربان قلب نوري، قطب‌ نما، سنسور ارتفاع، فشارسنج و موارد ديگري در نظر گرفته شده. همچنين اين ساعت هوشمند ضمن پشتيباني از ۲۴ گزينه مختلف براي تمرين‌هاي داخل خانه از ۱۵ فعاليت از جمله دويدن، دوچرخه سواري و شنا يا ورزش‌هاي ديگري مانند موج‌سواري پشتيباني مي‌کند.

پشتيباني از سيستم عامل Wear OS به کاربران اجاره مي‌دهد تا از طريق ساعت هوشمند به اعلان‌ها، اپليکيشن‌ها و دستيار صوتي گوشي خود دسترسي داشته باشند. شايد بزرگترين نکته منفي اين ساعت هوشمند عمر باتري آن باشد که تنها ۱.۵ روز نمايشگر رنگي را روشن نگه مي‌دارد. هرچند کاسيو براي آن «حالت چند ساعته» را در نظر گرفته که با استفاده از آن‌ باتري تا يک ماه به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

ساعت هوشمند GSW-H1000 در رنگ‌هاي قرمز، سياه و آبي عرضه مي‌شود و قيمت آن در آمريکا ۷۰۰ دلار و در بريتانيا ۶۰۰ پوند خواهد بود. هرچند اين ساعت هوشمند هنوز در ليست محصولات وب‌سايت رسمي جي‌شاک قرار نگرفته، اما احتمالا در اواسط ماه مه به صورت رسمي عرضه شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره