برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

اقبال عالی به iOS 14

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اقبال عالی به iOS 14

ديجياتو/ بيش از ۹۰ درصد کاربران محصولات اپل iOS 14 را نصب کرده‌اند.

داده هاي تحليلي «Mixpanel» نشان مي دهد که ميزان پذيرش نسخه iOS 14 در بين کاربران اپل از مرز ۹۰ درصد نيز فراتر رفته است. اين در حالي است که اپل، آذرماه سال گذشته در گزارشي از سهم ۷۲ درصدي iOS 14 خبر داده و اعلام کرده بود که اين نسخه روي ۸۱ درصد از دستگاه‌هاي معرفي شده طي چهار سال گذشته نصب شده است.

طبق داده‌هاي اخير Mixpanel در حدود ۹۰.۴۵ درصد از کاربران iOS آخرين نسخه سيستم عامل اپل را نصب کرده‌اند. با توجه به اينکه اين نسخه کمتر از هفت ماه قبل منتشر شد، اين درصد پذيرش رقمي چشمگير است. در حال حاضر تنها ۵.۰۷ درصد کاربران نسخه iOS 13 و در حدود ۴.۴۸ درصد با نسخه iOS 12 يا نسخه‌هاي قديمي‌تر کار مي‌کنند.

اپل هنوز اين آمار و ارقام را تاييد نکرده است. براساس گزارش منتشر شده از سوي وب‌سايت Apple Developer، تا تاريخ ۶ اسفندماه در حدود ۸۰ درصد از تمامي دستگاه‌هاي اپل با نسخه  iOS 14 کار مي‌کردند.

مهرماه سال گذشته، کاربران از ويژگي‌هاي نسخه جديد سيستم عامل اپل هيجان زده شده بودند و به سرعت نسخه جديد را دريافت کردند. ويجت‌هاي جديد،‌شخصي سازي آيکون‌ها، رابط کاربري مناسب براي برقراري تماس‌ها و قابليت‌هاي مربوط به App Library در کنار برخي ديگر از ويژگي‌هاي جديد اين نسخه باعث شود بتواند از محبوبيت خوبي در بين کاربران برخوردار شود. iOS 14 دو ويژگي خاص يعني بهبود تجربه کاربري و بهبود حريم شخصي بهره مي برد.

در حال حاضر، اپل روي توسعه نسخه iOS 14.5 کار مي‌کند که در دسترس توسعه دهندگان و کاربران نسخه بتا عمومي قرار دارد. با وجودي که تاريخ انتشار اين نسخه هنوز مشخص نيست، اما اپل مي‌گويد احتمالا نسخه جديد و به روز رساني شده فصل بهار در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه iOS 14.5 نيز ويژگي هاي جديدي به همراه دارد و کاربران مي توانند با استفاده از آن از طريق اپل واچ، قفل آيفون خود را باز کنند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره