برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کوجیما برای ساخت بازی بعدی خود با مایکروسافت همکاری می‌کند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
کوجیما برای ساخت بازی بعدی خود با مایکروسافت همکاری می‌کند

گيم فا/ با توجه به گزارش‌هاي منتشر شده از چندين منبع داخلي، کوجيما براي انتشار بازي بعدي خود، اين بار با مايکروسافت و ايکس‌باکس همکاري مي‌کند.

کوجيما پروداکشن (Kojima Productions) در حال ساخت  بازي جديدي است، اما اين اثر با عنوان Abandoned که ديروز براي پلي‌استيشن ۵ معرفي شد، ارتباطي ندارد. در ساعات ابتدايي روز گذشته، بخش سرگرمي‌هاي تعاملي سوني (Sony Interactive Entertainment) از بازي جديدي ترسناکي به نام Abandoned رونمايي کرد که توسط بلو باکس گيمز (Blue Box Games) توسعه مي‌يابد.

سابقه‌ي نچندان روشن استوديوي بلو باکس گيمز و همچنين حال و هواي آشناي Abandoned باعث شده است که بسياري از مخاطبين گمانه‌زني‌هاي خود را در سطح فضاي مجازي منتشر کنند. آن‌ها مي‌گويند که اين بازي پروژه مخفي کوجيما است، اما به نظر نمي‌رسد که اين بيانيه‌ها صحيح باشند.

عدم وجود اطلاعات زياد پيرامون استوديوي بلو باکس گيمز، يکي از دلايلي است که مخاطبين بر اساس آن گمان مي‌کنند که بازي Abandoned پروژه جديد کوجيما است، اما چنين چيزي صحت ندارد و اين استوديو نام ظاهري براي کوجيما پروداکشن نيست. بلو باکس گيمز تنها يک استوديوي کوچک به شمار مي‌رود که تا به اين لحظه اثري بزرگ را به انتشار نرسانده است. وبسايت اختصاصي بلو باکس در حال حاضر کار نمي‌کند.

همچنين آن‌ها قبلاََ دو بازي بر روي استيم (Steam) عرضه کرده بودند که يکي از آن‌ها ديگر هيچ به‌روزرساني دريافت نکرد و ديگري با هدف انتشار بر روي برنامه‌ي گرين‌لايت (Greenlight) توسعه مي‌يافت.

با اين وجود، برخي از افراد فکر مي‌کنند که کوجيما تمامي اين رويه‌هاي يک استوديوي جديد را طي کرده است، اما در هر صورت چنين چيزي صحن ندارد. بر اساس گزارش‌هاي جديد منتشر شده از سوي ونچربيت (VentureBeat)، کوجيما در حال حاضر براي انتشار پروژه بعدي خود با مايکروسافت و ايکس‌باکس صحبت مي‌کند. آقاي جف گراب (Jeff Grubb) توضيح مي‌دهد که جزئيات مذکور از طريق يک منبع داخلي معتبر به گوش او رسيده است. به طور رسمي نمي‌توان اين جزئيات را تاييد کرد، اما به نظر مي‌رسد که کوجيما يکي از تمرکزهاي اصلي مايکروسافت در بهره‌گيري از استعداد‌هاي ژاپني است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره