logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ و ال جی اجازه بازگشت به ایران را ندارند

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
سامسونگ و ال جی اجازه بازگشت به ایران را ندارند

گجت نيوز/ معاون قضايي دادستان کل در مورد بازگشت سامسونگ و ال جي به بازار لوازم خانگي ايران گفت اجازه نمي‌دهيم اين دو شرکت مجددا به بازار برگردند.

ال جي و سامسونگ که به عنوان دو شرکت بزرگ در حوزه لوازم خانگي محسوب مي‌شوند، مدتي قبل به دليل شرايط تحريمي از بازار ايران خارج شدند و اکنون که زمزمه‌هايي از لغو تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران به گوش مي‌رسد، خبرهايي از بازگشت اين دو شرکت به بازار لوازم خانگي ايران مطرح شده است، اما معاون قضايي دادستان کل در اين خصوص تاکيد کرد اجازه نمي‌دهيم اين دو شرکت مجددا به بازار برگردند.

عدم موافقت با بازگشت سامسونگ و ال جي به ايران
سعيد عمراني، معاون قضاي دادستان کل کشور در پاسخ به اين سوال که آيا با بازگشت شرکت سامسونگ و ال جي به بازار لوازم خانگي ايران موافقت مي‌شود گفت اين دو شرکت مردم را در شرايط سخت تحريمي تنها گذاشتند و در حوزه قضايي ما اجازه بازگشت اين دو شرکت به بازار را نخواهيم داد. وي تاکيد کرد به طور حتم امکان فعاليت براي اين دو شرکت در ايران وجود نخواهد داشت.


معاون قضاي دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به اينکه شرکت‌هاي خارجي جايي در کشور ما ندارند بيان کرد:

از لحاظ حقوقي دو برند لوازم خانگي خارجي در شرايط سختي کشور را ترک کردند که البته اقدام خوبي بود؛ زيرا در صورت ادامه حضور و فعاليت آنها در ايران، هيچگاه شاهد پيشرفت فعلي کارخانه‌هاي ايراني نبوديم. کارگران و مهندسان ايراني نشان دادند به مراتب از رقباي خارجي خود عملکردي مبتني بر دانش و قوي‌تري دارند. ما نيز در قوه قضائيه به هيچ يک از محصولاتي که نمونه داخلي دارد، اجازه ورود به کشور را نخواهيم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره