logo

اولین رندرهای گلکسی S21 FE سامسونگ با طراحی آشنا منتشر شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ سامسونگ سال گذشته ميلادي از نسخه FE يا Fan Edition گلکسي S20 رونمايي کرد و ظاهرا امسال هم چنين رويکردي را در قبال گلکسي S21 در پيش مي‌گيرد. حالا براي اولين بار رندرهاي گلکسي S21 FE به اينترنت راه پيدا کرده‌اند.

اين رندرها که از سوي يک منبع موثق حوزه فناوري با حساب توييتري «OnLeaks» منتشر شده‌اند، گوشي هوشمند کره‌اي‌ها را از زواياي مختلف نشان مي‌دهند.

طبق رندرها، گلکسي S21 FE طراحي مشابه با گلکسي S21 دارد، با اين حال روي پنل پشتي آن يک تغيير به چشم مي‌خورد. دوربين اصلي اين دستگاه برخلاف گلکسي S21، با پنل پشتي ادغام شده و طراحي يکدست‌تري دارد.
 

در ساير بخش‌ها تفاوت چنداني ميان اين دستگاه‌ها به چشم نمي‌خورد و ابعاد اين گوشي جديد برابر ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ ميلي‌متر است. با توجه به استفاده از نمايشگر ۶.۴ اينچي در گلکسي S21 FE، اين تفاوت اندازه منطقي به نظر مي‌رسد و البته مانند ساير اعضاي گلکسي S21، اين محصول هم از يک حفره در مرکز صفحه نمايش خود بهره مي‌برد.

اين دستگاه مانند گلکسي S20 FE فريم فلزي و پنل پشتي «Galstic» خواهد داشت تا سامسونگ بتواند آن را با قيمت پايين‌تري روانه بازار کند. در پخش پاييني اين گوشي هوشمند حفره‌هاي اسپيکر، پورت USB-C و درگاه سيمکارت به چشم مي‌خورند. دکمه‌هاي پاور و تنظيم صدا هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

چندين هفته پيش گزارشي درباره نقشه راه سامسونگ براي سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفي گلکسي S21 FE در تاريخ ۲۸ مرداد مي‌داد. در حالي که امکان تغيير اين تاريخ وجود دارد، بايد تا معرفي اين گوشي هوشمند چندين ماه ديگر صبر کنيم.

سامسونگ احتمالا برخي ويژگي‌هاي گلکسي S20 FE را به نسل جديد آن مي‌آورد و انتظار مي‌رود اين دستگاه را در رنگ‌هاي متنوع و البته قيمت مقرون به صرفه روانه بازار کند. با توجه به فاصله طولاني تا زمان معرفي، بايد منتظر افشاي اطلاعات و رندرهاي بيشتري از اين محصول باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره