برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

استقبال واتس‌اپ از ماه رمضان

منبع
زوميت
بروزرسانی
استقبال واتس‌اپ از ماه رمضان

زوميت/ در آستانه‌ي رمضان، شرکت‌هاي فناوري هم به استقبال اين ماه رفته‌اند؛ از جمله واتساپ که استيکرهاي مخصوص ماه رمضان را مي‌توان از فروشگاه آن دانلود کرد.
       
امروز در اکثر کشورها و فردا در ايران اولين روز ماه رمضان است؛ به همين دليل شرکت‌ها و سرويس‌هاي مختلف به روش‌هاي متفاوت به استقبال اين ماه رفته‌اند. از جمله اين شرکت‌ها مي‌توانيم به واتساپ اشاره کنيم که به مناسبت فرارسيدن ماه رمضان تعدادي استيکر معرفي کرده و از همين حالا در اختيار کاربران قرار داده است.

به گزارش MSPoweruser اين استيکرها توسط مورات کالکاوان طراحي شده‌اند و کاربران واتساپ در طول ماه رمضان مي‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اين استيکرها براي اندرويد و iOS منتشر شده‌اند و از طريق فروشگاه واتساپ قابل دانلود هستند.

پيام‌رسان واتساپ در طول چند ماه گذشته سعي کرده است ويژگي‌هاي جديدي پيش روي کاربران بدهد تا فاصله خود را با ديگر پيام‌رسان‌ها از جمله تلگرام کم کند. گزارش شده است اين پيام‌رسان در حال آزمايش انتقال چت‌ بين آيفون و اندرويد است و اين احتمال وجود دارد که ويژگي تغيير سرعت پخش پيام‌هاي صوتي هم به آن اضافه شود.

چند وقت پيش هم شايع شده بود که به‌زودي امکان حذف خودکار تصاوير به اين پيام‌رسان اضافه مي‌شود. تلگرام مدتي پيش يک به‌روزرساني منتشر کرد که به‌واسطه آن، کاربران مي‌توانند به‌راحتي پيام‌هاي خود را از واتساپ به تلگرام انتقال بدهند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره