برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سیری به طور تصادفی تاریخ رویداد بعدی اپل را فاش کرد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
سیری به طور تصادفی تاریخ رویداد بعدی اپل را فاش کرد

ترنجي/ پس از انتشار شايعات مختلف از برگزاري کنفرانس فصل بهار اپل، دستيار سيري اين شرکت، خود تاريخ رويداد بعدي را فاش کرده است. در حالي که اپل هنوز آن را تأييد نکرده، اما گفته مي شود رويداد بعدي آن ها در تاريخ ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

تاريخ رويداد اپل
به گزارش وب سايت MacRumors، هم اکنون اگر شما از سيري در مورد تاريخ رويداد بعدي اپل سوال کنيد، دستيار صوتي اين شرکت پاسخ مي دهد که يک رويداد ويژه سه شنبه آينده، يعني ۳۱ فروردين ماه برگزار خواهد شد. پيش تر نيز، اپل از برگزاري کنفرانس WWDC خود براي سال ۲۰۲۱ سخن گفته و تاکيد کرده بود که اين رويداد تماما به صورت آنلاين بوده و از تاريخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ آغاز مي شود.

اگرچه انتظار مي رفت حالت مشابهي براي رويداد آتي اپل اتفاق بيفتد، اما سيري اعلام مي کند که اين رويداد در مکان اپل پارک در کوپرتينو کاليفرنيا برگزار مي شود. البته اين امر لزوما وجود يک رويداد حضوري را تأييد نمي کند و با توجه به شرايط، مي توانيم انتظار داشته باشيم که اپل يک ويديوي از پيش ضبط شده را در کانال هاي رسانه هاي اجتماعي مانند يوتيوب پخش کند.


احتمال معرفي چه محصولاتي وجود دارد؟
اگرچه سيري در مورد محصولاتي که قرار است در اين مراسم رونمايي شود اطلاعاتي به ما نمي دهد؛ گزارشات مختلف از پيش منتشر شده نشان مي دهد که اپل احتمالا از آيپد پرو نسخه ۲۰۲۱ ، اپل تي وي جديد و ايرتگ هاي خود رونمايي خواهد کرد. همچنين شايعاتي درباره iMac و مک بوک هاي جديد نيز وجود دارد اما مطمئن نيستيم که آيا آن ها هم همزمان با بقيه دستگاه ها معرفي خواهند شد يا خير.

صحبت از آيپد پرو شد؛ گفته مي شود که اپل مدل هاي ارتقا يافته 11 و 12.9 اينچي آيپد پرو را عرضه خواهد کرد. همچنين شايعات از استفاده مدل 12.9 اينچي از يک نمايشگر ميني LED خبر مي دهند. ساير مشخصات مورد انتظار اين تبلت اپل، شامل پردازنده A14X ، اتصال Thunderbolt از طريق USB-C و دوربين دوگانه به همراه يک سنسور ToF مي شود.

در مورد اپل تي وي جديد نيز، انتظار مي رود که اين دستگاه از پورت HDMI 2.1 پشتيباني کرده که در نتيجه مي تواند محتوايي با نرخ نو سازي 120 هرتز را نمايش دهد. پردازنده گرافيکي قدرتمند و ظرفيت رم بالاتر از جمله موارد ديگري است که در آن بروزرساني مي شوند.
 
آيا شما منتظر رويداد بعدي اپل و محصولاتي که قرار است در آن معرفي شوند هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره