logo

کانسپت رندر میت ۵٠ پرو پلاس منتشر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ پرچمداران سري ميت هوآوي، هميشه جزو جذاب‌ترين محصولات اين برند هستند؛ هنوز تا معرفي احتمالي ميت ۵٠ پرو پلاس فاصله زيادي داريم اما در اين فاصله، کانسپت رندر ميت ۵٠ پرو پلاس منتشر شد.

هوآوي با مشکلات زيادي در تأمين قطعات گوشي‌هاي خود مواجه است؛حتي به دليل اين مشکلات، ممکن است هوآوي تنها ١ ميليون نسخه از گوشي‌هاي خانواده P50 را توليد کند.

بنابراين ممکن است هوآوي براي توليد نسل بعدي گوشي‌هاي سري پرچمدار ميت، تصميم بگيرد که دست به توليد آن‌ها نزند، آن‌هم با شرايط سختي که به دليل تحريم‌هاي سخت آمريکا و پايين آمدن ميزان سود خالص پيش آمده است. در خبري جديد، ممکن است توليد تراشه‌هاي اختصاصي براي گوشي‌ها، سخت‌تر از قبل بشوند و هوآوي مجبور بشود از تراشه‌هاي ساخت کوالکام بهره بگيرد.

به هر حال، بنا بر گزارش Huawei Central، مي‌خواهيم نگاهي به کانسپ رندرهاي غير رسمي پرچمدار احتمالي هوآوي، يعني Mate 50 Pro Plus داشته باشيم.

ابتدا از قاب پشتي شروع مي‌کنيم؛ اولين چيزي که توجه‌‌مان را جلب مي‌کند، ماژول دوربين دايره‌اي شکل مشابه نسل قبل در اين گوشي است که داخل آن، ۵ سنسور به همراه فلش LED و يک حسگر (احتمالاً حسگر حرارتي مشابه Mate 40 RS) قرار گرفته اند، لنز پريسکوپ تله‌فوتو نيز اندازه بزرگي دارد و به نظر مي‌رسد در اين بخش، شاهد پيشرفت خوبي در Mate 50 Pro Plus هستيم. عبارت LEICA در وسط اين داستان حک شده است و به ادامه همکاري لايکا در ساخت لنز براي پرچمداران هوآوي اشاره دارد. همچنين ميت ۵٠ در چهار رنگ عرضه خواهد شد که رنگ نارنجي آن، جالب‌تر از بقيه به نظر مي‌رسد.

در فريم فلزي مياني هم، دکمه پاور قرمز رنگ خودنمايي مي‌کند، دکمه‌اي که هوآوي در سال‌هاي اخير براي پرچمداران خود طراحي کرده است. در بالاي اين دکمه، دکمه تنظيم صدا قرار گرفته است.

و در نهايت به سراغ بررسي قاب جلويي مي‌رويم؛ جايي که ديگر خبري از حرفه نمايشگر عظيم الجثه نيست! گويا هوآوي از تجهيز گوشي‌هاي پرچمدار خود به حفره نمايشگر بزرگ دست برداشته است و به تعبيه دوربين سلفي تکي در مرکز قسمت بالايي نمايشگر اکتفا کرده است؛ اما هنوز مشخص نيست که عملکرد سيستم دوربين سلفي اين گوشي چگونه است و ممکن است همچنان شاهد استفاده از سيستم تشخيص چهره 3 بعدي باشيم. حالا بياييد نگاه کلي به نمايشگر داشته باشيم، ظاهراً قرار است استفاده از شيشه‌اي با خميدگي ٨٨ درجه در سري جديد پرچمداران ميت ادامه پيدا کند، خبري که مي‌تواند جذابيت بالايي در بخش طراحي داشته باشد.

فارغ از تمام اين موضوعات، هنوز هم مي‌گوييم که رونمايي از سري پرچمداران ميت ۵٠ به دليل مشکلات زياد، هنوز قطعي نيست و تنها بايد منتظر تأييد رسمي از سوي هوآوي باشيم. در آينده افشاگران بيشتري اطلاعات جديدي را در مورد ميت ۵٠ پرو پلاس به اشتراک خواهند گذاشت، اما تا الان، اين تنها کانسپت رندر موجود از اين گوشي است که به ما نشان مي‌دهد نوآوري زيادي در طراحي کلي اين گوشي انجام نشده است.

نظرتان در مورد سري Mate هوآوي چيست؟ انتظارتان از ميت ۵٠ پرو پلاس چيست؟ از طراحي آن خوشتان آمده است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره