logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گوشی پوکو M2 Reloaded در راه است!

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ گويا عادت بد اوپو به شيائومي هم سرايت کرده است و اين يعني چيني‌ها قصد دارند مشتريان خود را گيج‌تر از هميشه کنند؛ در همين راستا، تاريخ معرفي گوشي پوکو M2 Reloaded در هند مشخص شد!

پوکو M2
همان‌طور که مشخصات پوکو M2 را قبلاً در ترنجي خوانده بوديد، مي‌دانيد که اين گوشي براي کشور هند و در دو نسخه ۶/۶۴ گيگابايتي و ۶/١٢٨ گيگابايتي عرضه شده است.

غافل از اين‌که خود پوکو ام ٢، يکي ديگران از گوشي‌هاي ري‌برند شده‌ از شيائومي است! بله، در واقع پوکو ام ٢ را مي‌توان نسخه ري‌برند شده ردمي ٩ با حذف برخي از ورينت‌ها و تفاوت‌هاي بسيار جزئي دانست.


اما در جديدترين خبر از فروشگاه‌ هندي فليپ‌کارت، به نظر مي‌رسد شيائومي قصد دارد نسخه جديد پوکو ام ٢ را با پسوند Reloaded و در روز ١ ارديبهشت عرضه کند؛ در ادامه، ببينيم پوکو ام ٢ Reloaded قرار است چه گلي به سرمان بزند و فرق آن با برادر بزرگ‌ترش چيست!

پوکو ام ٢ ريلودد: ورينت جديد، اسم جديد!
در پوسترهاي منتشر شده از سوي پوکو در فليپ‌کارت، ابتدا رندر رسمي گوشي پوکو M2 Reloaded به چشم مي‌خورد که طراحي يکسان آن‌ با Poco M2 و ردمي ٩ تأييد مي‌شود. در ديگر تيزرها، به مشخصات مشابه با Poco M2 در نسخه Reloaded اين گوشي اشاره شده است، از جمله تراشه‌ هليو جي٨٠ و نمايشگري با وضوح +FHD

اما وجود يک تفاوت کليدي در بين اين دو گوشي به نظر مي‌رسد و اين تفاوت کليدي، چيزي نيست جزو ورينت (نسخه) پايه آن! به اين صورت که نسخه پايه Poco M2 از ۶ گيگابايت حافظه رم برخوردار شده است اما گوشي پوکو M2 Reloaded از ۴ گيگابايت حافظه رم و ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي استفاده مي‌کند، در نتيجه نسخه Reloaded را مي‌توان همان Poco M2 با قيمتي کمتر در ورينت ۴/۶۴ گيگابايتي دانست.

خب هر چه که باشد، شيائومي با عرضه گوشي‌هايش به فکر مشتريان خود در مناطق خود است و چنان که معلوم است، شيائومي اوپو را الگوي خود قرار داده است و مي‌خواهد کاربرانش در هنگام خريد گوشي جديد، معادله حل کنند و ذهنشان تقويت شود؛ آفرين به شيائومي و زير مجموعه‌هايش که تا اين حد به فکر ورزش ذهني کاربرانشان هستند!

 Poco M2
همان‌طور که گفتيم گوشي Poco M2 Reloaded در روز ٢١ آوريل يا ١ ارديبهشت در هند رونمايي مي‌شود و قرار نيست تفاوت خاصي با پوکو M2 داشته باشد؛ اما مي‌تواند گوشي اقتصادي و مناسبي باشد. نظرتان در مورد استراتژي پوکو و شيائومي چيست؟ فکر مي‌کنيد قيمت احتمالي گوشي‌ جديد پوکو چقدر است؟


در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره