برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بازی‌های کامپیوتری باعث قتل عام یک خانواده شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی

باشگاه خبرنگاران/ فردي در لاهور بر اثر تاثيرپذيري زياد از يک بازي رايانه اي، با بازسازي يکي از صحنه هاي بازي، خانواده اش را به قتل رساند.
به گزارش العالم؛ استفاده زياد از کامپيوتر و غرق شدن در بازي‌هاي رايانه‌اي مي‌تواند اثرات سوء روي رفتار افراد داشته باشد، اين تاثيرگذاري در کودکان و نوجوانان نمود بيشتري دارد و آن‌ها مي‌خواهند خودشان را جاي شخصيت اصلي بازي بگذراند و فکر مي‌کنند که زندگي واقعي نيز همان زمان بازي است. به تازگي خبري منتشر شده که فردي معتاد به بازي معروف PUBG از اهالي لاهور پاکستان، صحنه‌اي از اين بازي را در زندگي واقعي خود بازسازي کرد و تعدادي از اعضاي خانواده‌اش را به قتل رساند.

بر اساس گزارش ARY News، شخصي به نام بلال که به بازي PUBG اعتياد دارد، خواهر شوهر، دوست، مادر، خواهر و برادر خود را هدف گلوله قرار داد و در اين ماجرا دو نفر را کشت و سه نفر را زخمي کرد. اين روزنامه خاطرنشان کرد که دوربين‌هاي نظارتي بلال را قبل از شروع شليک به سمت خانواده‌اش، با کلاه ايمني و ژاکت شبيه يکي از جليقه‌هاي بازي مشاهده کرده اند. 

عمر بلوچ، مدير پليس منطقه، گفت که متهم به بازي فوق الذکر اعتياد داشت و اعضاي خانواده وي از انجام اين بازي توسط او جلوگيري مي‌کردند. بلوچ گفت: "متهم پس از مشاجره با اعضاي خانواده اش در آن روز صحنه بازي PUBG را بازآفريني کرد و اسلحه‌اي آورد و به سمت خانواده خود شليک کرد. "

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره