logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

گلکسی F52 با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به زودی معرفی می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ سامسونگ گلکسي F52 يکي از گوشي‌هاي آينده سري Galaxy F است که سامسونگ قصد عرضه آن را دارد؛ به تازگي، اين گوشي در برخي منابع جديد ديده شده است.

پيش از اين، تأييديه Bluetooth SIG و 3C گوشي Galaxy F52 را با شما به اشتراک گذاشته بوديم؛ اکنون، تأييديه‌هاي جديد اين گوشي در TENAA و Wi-Fi Alliance، اطلاعات جديدي را به ما مي‌دهند.

ابتدا نيم نگاهي به تأييديه Wi-Fi Alliance گوشي Galaxy F52 5G مي‌اندازيم؛ مدل نامبر اين گوشي، مانند تأييديه‌هاي قبلي، همان SM-E5260 است که به عنوان Galaxy F52 5G در تأييديه بلوتوث اين گوشي شناخته شده بود.

تأييديه Wi-Fi گلکسي F52 5G
همان‌طور که مشخص است، نسخه واي‌فاي ۵ گلکسي F52 5G در اطلاعات اين تأييديه ثبت شده است؛ اما بنا بر اطلاعات بازگو شده توسط Mysmartprice، جزئيات مهم‌تر و رندرهايي از اين گوشي در TENAA ثبت شده‌اند که به ما، يک ديد کلي از Galaxy F52 5G را نشان مي‌دهند.

رندرهاي Galaxy F52 5G
در رندرهاي ثبت شده در TENAA از گوشي Galaxy F52 5G، ماژول دوربين اصلي مستطيلي اين گوشي را مي‌توان ديد؛ اما چينش آن کمي جديد است و دقيقاً با نمونه‌هايي که پيش‌تر در گوشي‌هاي ميان‌رده سامسونگ ديده بوديم، نيست.

در اين ماژول، ۴ سنسور قرار دارند که سنسور اصلي، وضوح ۶۴ مگاپيکسلي دارد. بر روي فريم مياني، حسگر تشخيص اثرانگشت قرار گرفته است که با دکمه پاور ادغام شده است، پس همچنان شاهد به‌ کارگيري حسگر اثرانگشت درون نمايشگر در اين گوشي نخواهيم بود.

در قاب جلويي، نمايشگر اين گوشي ديده مي‌شود که در سمت راست و بالاي آن، دوربين سلفي تکي درون حفره نمايشگر قرار گرفته است. بر اساس اين رندرها، طراحي Galaxy F52 5G تا حدودي از ديگر گوشي‌هاي ميان‌رده سامسونگ، متمايز خواهد بود. حال اطلاعات و مشخصات فني ثبت شده در TENAA را بررسي مي‌کنيم.

گلکسي F52 در TENAA
بر اساس اين اطلاعات، گلکسي F52 5G با ضخامت ٨.٧ ميلي‌متري طراحي شده است. باتري اين گوشي نيز ظرفيت ۴,٣۵٠ ميلي‌آمپرساعتي خواهد داشت و اندرويد ١١ به صورت پيش فرض روي اين گوشي نصب شده است.

نظرتان در مورد Galaxy F52 5G چيست؟ آيا اين گوشي به عنوان گوشي جديد سامسونگ در سري Galaxy F مي‌تواند محبوبيت خوبي را کسب کند؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره