برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عرضه بازی Skull & Bones دوباره به عقب افتاد

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله ديجي کالا/ بر اساس جزيياتي که از طريق جديدترين گزارش مالي يوبي‌سافت به دست آمده است، مشخص شده است که عرضه‌ي بازي Skull & Bones براي بار ديگر با تأخير مواجه شده است و طرفداران بايد مدت بيشتري منتظر آن بمانند.

يوبي‌سافت در گذشته اعلام کرده بود که بازي Skull & Bones در سال مالي ۲۰۲۱ که از آوريل امسال شروع شده است، منتشر خواهد شد. با اين حال در ليست جديدي که در گزارش مالي اخير خود منتشر کرده، نام اين بازي ديده نمي‌شود و عرضه‌ي آن به سال مالي بعدي که در آوريل ۲۰۲۲ شروع مي‌شود، موکول شده است. در اين گزارش جديد، يوبي‌سافت اعلام کرده که قصد دارد بازي‌هاي Far Cry 6 و Rainbow Six Quarantine را تا تاريخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) منتشر کند. همچنين بازي‌هايي ديگري مثل Riders Republic، The Division Heartland و Roller Champions هم براي عرضه در سال جاري در نظر گرفته‌ شده‌اند.

فردريک دوگه (Frédérick Duguet)، مدير مالي ارشد يوبي‌سافت، در تائيد اين موضوع مي‌گويد: «ما کاملاً به ديد خلاقانه‌ي تيم توسعه‌دهنده‌ي بازي باور داريم و به همين خاطر به آن‌ها اجازه‌ي جاه‌طلبي بيشتر براي اين بازي داده‌ايم. توسعه‌ي بازي در اين ۱۲ ماه گذشته توسط شعبه‌ي سنگاپور يوبي‌سافت هدايت شده و به پيش رفته است و اکنون در وضعيت بسيار خوبي به سر مي‌برد. اين زمان اضافي براي اين است که تيم توسعه‌دهنده بتواند ديد اصلي خود را به‌صورت کامل در بازي عملي و آن را ارائه کند.»

او در ادامه‌ي سخنان خود بيان مي‌کند: «ما در حال حاضر کمک‌ها و حمايت‌هاي خود را از آن‌ها انجام مي‌دهيم تا مطمئن شويم که آن‌ها بتوانند با قدرت تمام روي بازي Skull & Bones کار ‌کنند. در طول ۱۲ ماه گذشته تيم بزرگي روي اين بازي کار ‌کرده‌اند و به‌خوبي وضعيت آن را پيش برده‌اند. بنابراين، ما اطمينان داريم که آن‌ها واقعاً مي‌توانند چيزي استثنايي در بازار بازي‌هاي ويديويي ارائه کنند. آن‌ها در بازي اساسينز کريد ۴ هم تجربه‌ي مبارزات دريايي منحصر‌به‌فردي را براي مخاطبان خلق کردند.»

همچنين ايوز گيلموت، مديرعامل يوبي‌سافت، مي‌گويد: «استوديو و شعبه‌ي سنگاپور براي مدت‌زمان زيادي بخشي بزرگي از تيم‌هاي توسعه‌دهنده‌ي مجموعه بازي اساسينز کريد بوده است، پس استوديو بسيار خوب و توانايي است.»

بازي Skull & Bones ابتدا در نمايشگاه E3‌ سال ۲۰۱۷ معرفي شد. اين اثر که توسط شعبه‌ي سنگاپور يوبي‌سافت ساخته مي‌شود، قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود ولي از آن زمان تا به اکنون چندين بار با تأخير روبه‌رو شده است. در واقع، اين چهارمين سالي است که عرضه‌ي بازي تأخير خورده است.. يوبي‌سافت در بيانيه‌اي در سپتامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که از اين به بعد اين اثر مسير کارگرداني جديدي را دنبال مي‌کند. در گزارشي که سال پيش سايت VGC به‌صورت اختصاصي کار کرده بود، کارگردان جديد بازي يعني اليزابت پِلِن گفته بود که اين استوديو به دنبال زويايي بزرگ‌تر بوده است و به همين خاطر آن‌ها جاه‌طلبي خود را براي بازي Skull & Bones بيشتر کرده‌اند. او همچنين اعلام کرده بود که طرفداران دوباره اين بازي را در سال ۲۰۲۱ خواهند ديد. با وجودي که عرضه‌ي بازي تأخير خورده و به سال مالي بعدي موکول شده است اما همچنان ممکن است در سال جاري نمايش‌هاي بيشتري را از آن ببينيم. شايد در ماه آينده که يوبي‌سافت مراسم جديدي را براي نمايش بازي‌هايش برگزار خواهد کرد، جزييات بيشتري را هم از اين اثر ببينيم.

تأخيرهاي متوالي ممکن است بعضي از طرفداران را کمي نگران کرده باشد. به همين خاطر استوديو سازنده بايد براي اثبات خود به بازيکنان نمايش‌ قدرتمند و قابل‌قبولي را براي اين اثر تدارک ديده باشد تا دوباره بتواند توجه‌ها را به اين اثر جديد جذب کند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره