برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

احتمال عرضه بازی‌های Valve برای کنسول های خانگی قوت گرفت

منبع
زوميت
بروزرسانی
احتمال عرضه بازی‌های Valve برای کنسول های خانگی قوت گرفت

زوميت/ مصاحبه‌ي اخير گيب نيوئل، رئيس Valve، به احتمال انتشار بازي‌هاي اين شرکت در آينده‌ي نزديک روي پلي استيشن و ايکس باکس قوت بخشيده است.
   
GamingBolt به مصاحبه‌ي اخير گيب نيوئل پرداخته است که اطلاعات جالبي از سياست‌هاي آينده‌ي Valve را مشخص مي‌سازد. اين شرکت سال گذشته ميلادي با عرضه‌ي بازي تحسين‌شده و واقعيت مجازي Half-Life: Alyx پس از مدتي دوباره پا به حوزه‌ي ساخت بازي‌هاي بزرگ گذاشت و قول داد که قرار نيست آن‌ها به همين يک بازي بسنده کنند.

به همين خاطر به احتمال زياد بازي‌هاي بيشتري از ولو در آينده خواهيم ديد و به نظر مي‌رسد لازم نيست خيلي براي انتشار آن‌ها منتظر بمانيم. البته همان‌طور که واضح است، بازي‌هاي ولو به‌طورقطع براي پي سي و روي فروشگاه استيم عرضه خواهند شد؛ اما شايد اين سؤال پيش بيايد که تکليف کنسول‌ها چه مي‌شود؟ آيا اصلاً ولو برنامه‌اي براي انتشار بازي‌هايش روي پلي استيشن و ايکس باکس دارد؟

ويدئويي کوتاه از گيب نيوئل (Gabe Newell)، رئيس ولو به‌تازگي در رديت منتشر شده است که به چنين سؤالي در يک گردهمايي دانش‌آموزي پاسخ مي‌دهد. در اين ويدئو مي‌بينيم که ظاهراً فردي از بين دانش‌‌آموزاني که در سالن اجتماعات مدرسه نشسته‌اند، از نيوئل مي‌پرسد: «آيا استيم [قصد دارد] را براي کنسول‌ها بازي منتشر کند يا [مانند هميشه] بازي‌هايش فقط براي پي سي خواهد بود؟» نيوئل در پاسخ مي‌گويد: «تا آخر امسال احتمالاً جواب سؤالت را خواهي گرفت.»

در نگاه اول شايد کمي عجيب به نظر برسد که گيب نيوئل چنين موضوع مهمي را نه در قالب خبر رسمي، بلکه مثل موضوعي پيش‌پاافتاده‌ در يک گردهمايي دانش‌آموزي فاش مي‌کند. مورد ديگر که بايد به آن توجه کرد اين است که فرد پرسش‌گر در سؤالش از کلمه‌ي «استيم» استفاده مي‌کند که مي‌دانيم يک پلتفرم بازي و در اختيار «ولو» است و اين دو کلمه لزوماً با يکديگر هم‌معني نيستند. البته به نظر مي‌رسد نيوئل متوجه منظور فرد مذکور شده است و شايد بايد در ماه‌هاي آينده منتظر شنيدن اخباري از بازي‌هايي باشيم که ولو قصد دارد علاوه بر استيم، براي ايکس باکس و پلي استيشن عرضه کند.

نظر شما درباره‌ي جواب گيل نيوول چيست؟ آيا فکر مي‌کنيد ولو براي انتشار بازي‌هايش روي کنسول‌ها برنامه دارد؟ نظرات خود را با ما و ديگر کاربران به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره