برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی جدید Donkey Kong توسط سازندگان Super Mario Odyssey ساخته خواهد شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بازی جدید Donkey Kong توسط سازندگان Super Mario Odyssey ساخته خواهد شد

گيم فا/ با نزديک شدن به E3 2021، شايعات زيادي در مورد برنامه‌هاي شرکت نينتندو براي اين رويداد بزرگ منتشر شده‌اند. يکي از اين موارد که بيش از يک منبع به آن اشاره‌ کرده‌اند، ساخت بازي جديد Donkey Kong توسط استوديوي نينتندو اي‌پي‌دي توکيو (Nintendo EPD Tokyo) است؛ همان تيمي که مسئوليت ساخت عناوين تحسين شده‌ي سه بعدي سري Mario از جمله Super Mario Odyssey را بر عهده داشت.

وب‌سايت Nintendo Life اخيراً مدعي شده که استوديوي نينتندو اي‌پي‌دي در حال توسعه‌ي يک بازي دو بعدي يا دو و نيم بعدي Donkey Kong است. اين وب‌سايت اعلام کرده که اين اطلاعات را از يک منبع بسيار قابل اعتماد دريافت کرده است. اين طور که به نظر مي‌رسد، نينتندو قصد دارد به مناسبت ۴۰ سالگي اين مجموعه‌ يک بازي جديد را در سال جاري عرضه کند.

همان‌طور که مي‌دانيد، استوديوي رترو (Retro Studios) که عناوين Donkey Kong Country Returns و Donkey Kong Country: Tropical Freeze را توسعه داده بود، هم‌اکنون در حال ساخت بازي مورد انتظار Metroid Prime 4 است. پس طبيعي است که نسخه‌ي جديد سري Donkey Kong بايد توسط توسعه‌دهنده‌ي ديگري ساخته شود.

علاوه بر Nintendo Life، ظاهراً افرادي مانند Zippo و LonlyGoomba نيز در مورد اين پروژه‌ چيز‌هاي جالبي شنيده‌اند. Zippo که در گذشته اطلاعاتي را از نينتندو فاش کرده، در مورد Donkey Kong جديد چنين توضيحاتي را ارائه داده است: «امسال۴۰‌امين سالگرد ميمون بزرگ است و با اين‌ که مطمئن نيستم نينتندو چه طور مي‌خواهد اين مناسبت را جشن بگيرد، اما يک بازي دو بعدي جديد Donkey Kong در اي‌پي‌دي توکيو در حال توسعه است.

رترو با چيز‌هاي ديگر مشغول است. پس نينتندو تصميم گرفته است تا Donkey Kong بعدي را توسط استوديوي داخلي خود توسعه دهد. از آن‌جايي که استوديوي اي‌پي‌دي توکيو علاقه ندارد براي عناويني که توسعه‌دهنده‌ي آن‌ها نبوده، دنباله بسازد، انتظار نداشته باشيد که بازي جديد بخشي از سري «Country» باشد.

Diddy ،Cranky و Kremling Krew همگي در اين بازي باز خواهند گشت. به نظر مي‌رسد که بازي پيش از پايان سال جاري منتشر خواهد شد. پس به احتمال زياد در E3 شاهد معرفي بازي خواهيم بود.»

تنها تقريباً يک ماه تا برگزاري رويداد E3 2021 باقي مانده است. اگر قرار باشد امسال نسخه‌ي جديد Donkey Kong عرضه شود، قطعاً در E3 شاهد رونمايي از آن خواهيم بود. حال بايد ديد که نينتندو قصد دارد چه عناويني را با خود به اين رويداد بزرگ بياورد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره