برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

گوشی شارپ AQUOS R6 معرفی شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ شارپ AQUOS R6 با حسگر دوربين بي‌نظير يک اينچي و نرخ تازه‌سازي نمايشگر ۲۴۰ هرتز معرفي شد. آکواس آر ۶ به عنوان پرچمدار جديد شارپ در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.

شارپ از گوشي AQUOS R6 به عنوان پرچمدار جديد خود براي بازار ژاپن رونمايي کرد. پرچمدار شارپ از تنها يک دوربين در بدنه پشتي خود بهره مي‌برد و اين دوربين نيز به حسگر خيلي بزرگ يک اينچي مجهز شده است. اين بزرگ‌ترين حسگري است که تا به حال در يک گوشي موبايل قرار گرفته و از مرحله تحقيق و توسعه گرفته تا طراحي لنز و تنظيم کيفيت تصوير آن با همکاري مشترک شارپ و لايکا انجام شده است.

پرچمدار جديد شارپ همچنين اولين گوشي است که به صفحه نمايش اولد Pro IGZO ۶.۶۷ اينچي با نرخ تازه‌سازي متغير بين ۱ هرتز و ۲۴۰ هرتز مجهز شده است. اين نرخ تازه‌سازي متغير به ايجاد توازن در مصرف باتري و روان نشان دادن محتواي گرافيکي کمک خواهد کرد. رزولوشن نمايشگر شارپ آکواس R6 برابر با ۲۷۳۰×۱۲۶۰ پيکسل يا همان +WUXGA است.

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در دل شارپ AQUOS R6 جاي گرفته است. اين گوشي در ابتدا فقط توسط اپراتورهاي محلي به فروش خواهد رسيد و تنها با رم ۸ گيگابايتي و حافظه داخلي ۱۲۸ گيگ عرضه خواهد شد.

با دوربين اين گوشي مي‌توانيد اقدام به ثبت تصاوير ۲۰ مگاپيکسلي کنيد. اين لنز با ۷ المان و گشودگي ديافراگم f/1.9 و فاصله کانوني ۱۹ ميلي‌متر همراه است. همچنين يک حسگر عمق و فلاش نيز در کنار دوربين قرار گرفته است. شارپ و لايکا تصميم گرفته‌اند که از لرزشگير الکترونيکي تصوير (EIS) در دوربين گوشي استفاده کنند.

در بيانيه رسمي شارپ آمده است که اين حسگر بزرگ عملکرد فوق‌العاده‌اي در شرايط نوري ضعيف از خود نشان مي‌دهد. اين لنز دامنه ديناميکي وسيعي دارد و در مقايسه با ساير حسگرهاي مورد استفاده در گوشي‌هاي هوشمند شاهد نويز کمتري هستيم.

از ديگر مشخصات شارپ AQUOS R6 مي‌توان به دوربين سلفي ۱۲ مگاپيکسلي و حسگر اثر انگشت زير نمايشگر اشاره کرد. اين گوشي به يک باتري ۵۰۰۰ ميلي‌آمپري مجهز شده است و در برابر نفوذ آب و گردوغبار نيز مقاوم است.

محصول جديد شارپ از اواخر خرداد ماه و در دو رنگ مشکي و سفيد از طريق اپراتورهاي دوکومو و NTT در ژاپن عرضه خواهد شد. هيچ اطلاعاتي درباره قيمت شارپ AQUIS R6 منتشر نشده است.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره