برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کانسپت آیفون SE 2023 با حاشیه‌های سفید رنگ منتشر شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ طراحي کلي گوشي‌هاي اپل، مدتي است که نوآوري چنداني ندارد. اپل قصد دارد تا با کوچک‌تر کردن سايز ناچ آيفون‌هاي ٢٠٢١ خود، قدمي رو به جلو در جهت نوآوري در طراحي گوشي‌هاي خود انجام دهد. اما کانسپت آيفون SE 2023، به ما يک طراحي نوآورانه و بسيار جذاب را در سري‌هاي بعدي iPhone SE نشان مي‌دهد.

يادتان مي‌آيد که در مورد طرح مفهومي منتشر شده از iPhone SE 2022 صحبت کرده بوديم؟ خب، ما در مطلب مرتبط با طرح مفهومي آيفون SE 2022، در مورد طراحي کلي اين گوشي رونمايي نشده صحبت کرده بوديم.

اما ظاهراً، حتي طرح مفهومي نسل بعدي اين گوشي، يعني iPhone SE 2023 نيز منتشر شده است! به گزارش Phonearena، همان افشاگري که مدتي پيش طرح مفهومي iPhone SE 2022 را منتشر کرده بود، اکنون دست به انتشار نسخه ٢٠٢٣ اين گوشي زده است. اما ببينيم که اين طرح مفهومي، چه اطلاعاتي را در اختيار ما مي‌گذارد. توجه داشته باشيد که اين تصاوير، تنها يک طرح مفهومي هستند و تأييد نشده‌اند.

اولين موضوعي که نظر ما را در کانسپت آيفون SE 2023 به خود جلب مي‌کند، طراحي قاب جلويي اين گوشي است. در قاب جلويي اين گوشي، حاشيه‌هاي نسبتاً باريک با رنگ سفيد را مي‌توان مشاهده کرد. اين رنگ، در چنين طراحي جذاب به نظر مي‌رسد. دوربين سلفي تکي نيز در حفره نمايشگر مرکزي اين گوشي قرار دارد. در قاب پشتي اين گوشي، دوربين اصلي تکي، به همراه فلش LED در يک ماژول بيضوي شکل قرار گرفته است.

اين طرح‌هاي مفهومي، در ۵ رنگ مختلف منتشر شده‌اند. ظاهراً، اپل قصد استفاده همزمان از حسگر تشخيص اثرانگشت TouchID و فناوري تشخيص چهره FaceID را به صورت همزمان در اين گوشي دارد. اقدامي که مي‌تواند اين گوشي را جذاب‌تر از قبل کند. نمايشگر اين گوشي، قطر ۶.١ اينچي خواهد داشت. در کل، تفاوت زيادي نسبت به طرح مفهومي iPhone SE 2022 به جز حاشيه‌هاي سفيد رنگ ديده نمي‌شود.

نظر شما در مورد کانسپت آيفون SE 2023 چيست؟ آيا اين گوشي، طراحي مناسبي دارد که بتواند نظر شما را به خود جلب کند؟ فکر مي‌کنيد که اپل چه اقدامي را بايد در آيفون‌هاي آينده خود انجام دهد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره