logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

مشخصات دوربین گوشی تاشو سامسونگ فاش شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ پيش از فرا رسيدن موعد احتمالي رونمايي از گوشي تاشو گلکسي زد فولد ۳ در مرداد ماه، مشخصات دوربين آن به صورت غيررسمي توسط حساب کاربري با نام «FrontTron» در توييتر به اشتراک گذاشته شد.

در حدود دو هفته قبل نيز همين حساب کاربري اطلاعاتي در مورد مشخصات دوربين‌هاي گوشي تاشو جديد کره‌اي‌ها منتشر کرده بود و حالا اطلاعات قبلي را با داده‌هاي جديدي به‌روز کرده است.

حساب کاربري «FrontTron» در توييتر ادعا مي‌کند پنل پشتي گلکسي زد فولد ۳ احتمالا مجهز به سه دوربين شامل دوربين اصلي ۱۲ مگاپيکسلي با اندازه پيکسل ۱.۸ ميکرومتر و حسگر IMX555، دوربين تله فوتو ۱۲ مگاپيکسلي با حسگر ۳M5، اندازه پيکسل يک ميکرومتر و بزرگنمايي ۲ برابري و در نهايت دوربين فوق عريض ۱۲ مگاپيکسلي با اندازه پيکسل ۱.۲ ميکرومتر و حسگر ۳L6 در دسترس کاربران قرار مي‌گيرد.
 

دوربين ۱۲ مگاپيکسلي وايد مي‌‌تواند با لرزشگير اپتيکال براي تصويربرداري باکيفيت‌تر در شرايط کم نور گزينه مناسبي باشد. انتظار مي‌رود موبايل تاشو جديد کره‌اي‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نيز مقاوم باشد.

براساس اطلاعات فاش شده از طريق اين پست توييتر، به نظر مي‌رسد کره‌اي‌ها قصد دارند گوشي تاشو جديد خود را با دو دوربين سلفي شامل دوربين ۱۰ مگاپيکسلي با اندازه پيکسل ۱.۲۲ ميکرومتر و حسگر IMX374 در کنار دوربين ۱۶ مگاپيکسلي با حسگر IMX471 و اندازه پيکسل يک ميکرومتر به بازار عرضه کنند.

پيشتر گفته شده بود که دوربين سلفي ۱۶ مگاپيکسلي از حسگر سونيIMX-x71 بهره مي‌برد و از نوع زير نمايشگر خواهد بود. در نتيجه انتظار مي‌رود نمايشگر داخلي دستگاه فاقد هرگونه بريدگي مخصوص دوربين سلفي باشد.

همين حساب کاربري توييتر پيشتر گفته بود که در پنل بيروني گلکسي زد فولد ۳ دوربين سلفي ۱۰ مگاپيکسلي سوني IMX374 با اندازه پيکسل ۱.۲۲ ميکرومتر در يک حفره جاي خواهد گرفت. درنهايت بايد ديد سامسونگ گوشي تاشو گلکسي زد فولد ۳ را با چه مشخصاتي به بازار عرضه خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر