برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دو بازی جدید بر روی سرویس Steam رایگان شدند

منبع
گيم فا
بروزرسانی
دو بازی جدید بر روی سرویس Steam رایگان شدند

گيم فا/ در حال حاضر سرويس استيم (Steam) دو بازي جديد را به صورت رايگان ارائه داده است که اگر بازي‌بازان به موقع هر دو مورد را دانلود نمايند، قادر خواهند بود تا آن‌ها را براي هميشه نگه دارند.

به سختي مي‌توان از بازي‌هاي رايانه‌اي رايگان که به طور فزاينده‌اي هر روزه بر تعداد آن‌ها افزوده مي‌شود، بي تفاوت گذر کرد. اخيرا اين روش تبديل به يک استراتژي خاص براي تمامي پلتفرم‌ها شده تا با اين کار مخاطبان بيشتري را به سمت خود جذب نمايند که اکثرا هم جواب داده است. در حالي که اکس‌باکس، اپيک گيمز استور و پلي‌استيشن به طور مرتب بازي‌هايي را به صورت رايگان ارائه مي‌دهند، اما استيم معمولا چنين کاري نمي‌کند و بيشتر از اينکه بازي را رايگان کند، سعي در کاهش قيمت آن با تخفيف‌هايي هيجان انگيز دارد. با اين حال، در طول اين هفته بازي‌بازان مي‌توانند دو بازي جديد را که بر روي اين سرويس رايگان شده است، به دست بياورند.

کساني که به فروشگاه استيم مراجعه کنند، هم اکنون مي‌توانند بازي‌هاي Little Nightmares و Company of Heroes 2 را به صورت رايگان دانلود نمايند و براي هميشه نگه دارند. با اين حال، بازي‌بازاني که مي‌خواهند اين عناوين را دانلود و تجربه نمايند بايد سريع دست به کار شوند زيرا اين بازي‌ها تنها تا آخر همين هفته رايگان خواهند بود. بازي Little Nightmares تا تاريخ ۳۰ مي ۲۰۲۱ (يکشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۰) و بازي Company of Heroes 2 تا تاريخ ۳۱ مي ۲۰۲۱ ميلادي (دوشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۰) به صورت رايگان در استيم در دسترس خواهند بود و بعد از آن به حالت عادي برمي‌گردند.

بازي Little Nightmares يک عنوان ترسناک ۲ بعدي و بسيار شبيه به بازي Limbo است. اين بازي توانسته تا راي مثبت منتقدين و بازي‌بازان را جلب نمايد و بر طبق نظرسنجي داخلي استيم داراي امتياز مثبت ۹۵٪ رضايت بازي‌بازان است.

در اوايل سال جاري، استوديوي توسعه دهنده‌ي اين بازي، تريزر (Tarsier)، بازي Little Nightmares 2 را منتشر کرد که تواسنت تا نظرات مثبت مشابهي را از سوي بازي‌بازان و منتقدين به دست آورد.

کساني که از Little Nightmares 2 لذت برده‌اند بايستي نسخه‌ي اول اين سري را نيز تجربه نمايند چرا که بدون شک از آن لذت بسياري خواهند برد.

در همين حال، Company of Heroes 2 يک بازي استراتژيک است که در طول جنگ جهاني دوم روايت شده است. اگرچه بررسي‌ها و نظرات پيرامون اين اثر به اندازه‌ي بازي Little Nightmares مثبت نيستند، اما Company of Heroes 2 توانسته تا نظرات غالبا مثبتي را دريافت کند که نشان مي‌دهد اين بازي هنوز هم يک عنوان محبوب در ميان طرفداران ژانر RTS مي‌باشد. علاوه بر اين، اين پيشنهاد رايگان شامل Ardennes Assault DLC نيز مي‌باشد که يک بخش داستاني ديگر را به کمپين اين بازي مي‌آورد.

در حالي که تکميل صد در صدي بازي Little Nightmares فقط در حدود چند ساعت زمان مي‌برد، اما بازي Company of Heroes 2 گيم‌پلي را ارائه مي‌دهد که به اندازه کافي لذت بخش و طولاني است و توانايي آن را نيز دارد تا در حدود ۱۰۰۰ ساعت بازي‌بازان را مشغول نگه دارد. اين ميزان گيم‌پلي براي يک بازي استراتژيک به شدت فوق العاده مي‌باشد و از آنجايي که اين عنوان هم اکنون به صورت رايگان عرضه شده است، پس تجربه‌ي آن خالي از لطف نخواهد بود.

اگر اين موارد براي قانع کردن بازي‌بازان کافي نباشد، باز هم جاي نگراني نيست چراکه پلتفرم‌هاي ديگر در حال حاضر بازي‌هايي را به صورت رايگان ارائه مي‌دهند. براي مثال در فروشگاه اپيک گيمز، بازي Among Us را براي اين هفته رايگان کرده است که خبر بسيار خوبي مي‌باشد. اگرچه اين عنوان قيمت چندان بالايي ندارد، اما همچنان يک عنوان محبوب و بدون شک يکي از بازي‌هاي موفق و پر طرفدار سال ۲۰۲۰ است.

در همين حال، بازي هاي رايگان پلي‌استيشن پلاس براي ماه ژوئن تنها تا چند روز ديگر در دسترس بازي‌بازان قرار خواهند گرفت که بازي‌هايي مانند Star Wars: Squadrons ،Operation: Tango و Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown را شامل مي‌شود. تمام اين‌ها به اين مورد بستگي دارد که پلتفرم مورد علاقه‌ي شما کدام يک است. بنابراين اين آخر هفته مي‌توانيد فارغ از هر پلتفرمي از بازي‌هاي رايگان شده لذت ببريد.

عناوين Little Nightmares و Company of Heroes 2 هر دو هم اکنون بر روي سرويس استيم رايگان هستند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره