توسعه دهنده ارشد Ghost of Tsushima نیروی جدید استخدام میکند

گيم فا/ استوديوي ساکر پانچ (Sucker Punch Productions)، توسعه دهندهي ارشد عناوين Ghost of Tsushima ،Infamous و Sly Coope، براي توسعهي پروژهي بعدي خود نويسندهي ارشد جديدي را استخدام ميکند.
ساکر پانچ به لطف عشق و علاقهي فوق العادهاي که بازيبازان نسبت به Ghost of Tsushima از خود بروز دادند، توانسته تا خود را به عنوان يکي از استوديهاي خاص و مهم در صنعت بازيهاي ويديويي مطرح کند. پس از گذشت سالها از ارائهي سري محوب و پر طرفدار Infamous، ساکر پانچ توانست تا نام خود را دوباره در بين نامزدهاي رويداد Game Developers Choice نامزد کند و به نوعي شکوه خود را باز به دست آورد.
اکنون به نظر ميرسد که بعد از کسب موفقيتهاي فراوان، استوديوي ساکر پانچ به سراغ توسعهي يک بازي جديد رفته است. هرچند که هنوز به طور قطع مشخص نيست که اين عنوان در حال توسعه يک IP جديد است يا دنبالهي يک عنوان قديمي، اما طرفداران از هم اکنون براي آن هيجان زده شدهاند. به هر حال، آنچه که مشخص است اين است که ساکر پانچ در حال حاضر به شدت به دنبال گسترش تيم توسعهي خود براي کار بر روي بازي بعدي اين استوديو است. اين استوديو اخيرا آگهي شغلي جديدي منتشر نموده که به استخدام يک نويسندهي ارشد داستان بازي اشاره ميکند.
ساکر پانچ در حال حاضر به دنبال يک نويسندهي ارشد بازي براي پروژهي بعدي خود است. بر طبق اين آگهي جديد اين موقعيت کسي را نياز دارد که داراي تجربهي قابل توجهي در توسعهي داستان بازيهاي ويديويي به ويژه در ساخت و توسعهي بازيهاي ويديويي AAA ميباشد. نکته مهم در اين آگهي شغلي اين است که با توجه به شرايط لازم ذکر شده باري استخدام فرد، ميتوان نکاتي را از بازي بعدي در دست تويعهي آنها متوجه شد.
اينطور که به نظر ميرسد ساکر پانچ به دنبال فردي ماهر در خلق يک داستان شخصيت محور در يک بازي جهان باز است. اين ممکن است که بدين معنا باشد که ساکر پانچ در حال حاضر به دنبال ساخت يک بازي ويديويي ديگر و شخصيت محور مشابه Infamous و يا Ghost of Tsushima ميباشد. از طرفي اگر هم اين بازي عنوان جديدي باشد، احتمال ميرود که ساکر پانچ خيلي تغييري در رويهي خود ايجاد نکند و بازي با همان حال و هواي بازي قبلي خود بسازد چرا که حداقل از فروش آن مطمئن خواهد بود.
در حال حاضر، بازيبازان طرفدار آثار اين استوديو در مورد آنچه که از ساکر پانچ انتظار دارند، به دو دسته تقسيم شدهاند. از يک طرف، Ghost of Tsushima تبديل به يک بازي بسيار موفق و عالي شده و بسيار از بازيبازان مشتاق دنبالهي آن يا يک بازي ديگر در همان اتمسفر هستند. در عين حال، بسياري از بازيبازان اميدوارند که به سري Infamous فرصتي ديگر داده شود. به علاوه، در حالي که احتمال ساخت همهي اينها ممکن است، ساکر پانچ در حال حاضر مشغول ساخت يک بازي چند نفره نيز هست. البته هنوز چيز زيادي از آن منتشر نشده، اما بدون شک اين بازي چند نفره در حال توسعه است.
اگر بازي جديد اين استوديو قصد داشته باشد تا يک سري نوستالژيک را احيا کند، بدون شک فرنچايز Infamous بهترين انتخاب است. اين مجموعه از زمان انتشار نسخهي اوليهي در سال ۲۰۰۹ به موفقيت نسبتا خوبي رسيد و برخي از مکانيکهاي خاص گيمپلي آن به يک الگو در توسعهي ساير بازيهاي ويديويي بدل شدند.
اگر يک IP کاملا جديد در دست کار باشد، احتمالا چند سالي طول ميکشد تا اطلاعاتي از آن منتشر شود. به هر حال، تکميل شدن سيستم مبارزاتي نسبتا بي نقص و عالي بازي Ghost of Tsushima و ايجاد يک جهان زيبا و رنگارنگ در آن در حدود شش سال طول کشيد و اين تلاش با کيفيت در نهايت نتيجه داد.
همچنين در صورت تمايل ميتوانيد نقد بررسي آخرين ساختهي اين استوديو، Ghost of Tsushima را از اينجا به قلم آريا مقدم بخوانيد.
نظر شما همراهان هميشگي ما در اين زمينه چيست؟ به نظرتان بازي بعدي ساکر پانچ چه خواهد بود؟ نظرات خود را در اين زمينه با ما به اشتراک بگذاريد.