برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تصاویر کانسپت آیفون SE ۲۰۲۳ اپل منتشر شد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
تصاویر کانسپت آیفون SE ۲۰۲۳ اپل منتشر شد

گجت نيوز/ تصاوير نسخه کانسپت آيفون SE ۲۰۲۳ اپل منتشر شد. در اين طراحي، از ناچ خبري نيست دوربين سلفي گوشي به صورت پانچ هول بر روي نمايشگر قرار گرفته است.

اپل از آيفون SE ۲۰۲۰؛ دومين نسل از آيفون‌هاي جمع‌وجور SE، در سال گذشته رونمايي کرد. از نظر قالب و بصري، اين آيفون در اصل نسخه اورهال‌شده آيفون ۸ بود که به گفته اپل تنها تغييرات سخت‌افزاري را شامل مي‌شد.

در فضاي اينترنت، شايعه‌هاي مبني بر احتمال عرضه نسل جديدي از آيفون SE در ماه‌هاي آتي منتشر شده بود، که افشاگر اطلاعات و آناليزگر محصولات اپل «مينگ چي کو» (Ming-Chi Kuo)، به تازگي، اعلام کرد که عرضه آيفون SE جديد تا سال ۲۰۲۲ به تاخير مي‌افتاد.

کانسپت آيفون SE ۲۰۲۳
با وجود اينکه از نسل دوم آيفون‌هاي SE، در سال گذشته ميلادي در بحبوحه آغاز همه‌گيري کرونا رونمايي شد، متاسفانه، اين آيفون نتوانست به ميزان کافي مورد رضايت کاربران واقع شود. قالب قديمي، صفحه‌نمايش ۴.۷ اينچي LCD، وجود حاشيه‌ بسيار (نسبت صفحه‌نمايش به بدنه اين گوشي ۶۵ درصد) و ضعف باتري، از نکات برجسته منفي به شمار مي‌آمد. با در نظر گرفتن تصاوير کانسپت آيفون SE ۲۰۲۳، احتمالا، اپل آيفون SE جديد را با ارتقا سخت‌افزار، طراحي به‌روز و پشتيباني از فناوري ۵G روانه بازار مي‌کند.


برخي از رسانه‌ها ادعا کرده‌اند، طراحي آيفون SE جديد، دگرگوني مهمي را دربر خواهد داشت و حالا بر همين اساس يک طرح مفهومي از اين گوشي منتشزر شده است. کانسپت آيفون SE ۲۰۲۳ به صفحه‌نمايش ۶.۱ اينچي‌ با دوربين سلفي پانچي (حفره‌ايي) مجهز شده است و احتمالا از فناوري تشخيص چهره مرسوم به فيس آيدي (Face ID) پشتيباني نمي‌کند.

از آن‌جايي که اپل با عرضه آيفون‌هاي SE جمع‌وجور ارزان قيمت، طيفي گسترده‌ايي از کاربراني را هدف قرار مي‌دهد که به دنبال خريد يک گوشي ارزان قيمت باکيفيت هستند، انتظار هم نمي‌رود که اين گوشي از فناوري فيس آيدي پشتيباني کند و شايد همچون آيپد اير ۲۰۲۰، دکمه پاور وظيفه پشتيباني از فناوري حسگر اثر انگشت را برعهده بگيرد.

همچنين، اپل به منظور کاهش نسبت بدنه به صفحه‌نمايش، اسپيکر مکالمه را به حاشيه لبه فوقاني دستگاه منتقل کرده است. طرح الهام گرفته‌شده کانسپت آيفون SE جديد، تا حدودي به آيفون ۱۲ نزديک است. مينگ چي کو براين باور است که طراحي بدون نا‌چ‌بار، براي اولين در آيفون‌هاي ۱۴ ديده خواهد شد. نظر شما درباره کانسپت آيفون SE ۲۰۲۳ چيست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذاريد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره