برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

ایربادز Studio Buds بیتس رسما معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ سه هفته پيش بود که براي شما در ترنجي نوشتيم ايربادز Beats Studio Buds اپل با طراحي بدون ساقه بزودي معرفي خواهد شد. امروز ايربادز Studio Buds بيتس با نويز کنسلينگ فعال به قيمت ۱۵۰ دلار رسما معرفي شده است. يک سال و نيم پيش هم اپل هدفون بيتس سولو پرو (Beats Solo Pro) را با قابليت حذف نويز و قيمت ۳۰۰ دلار رسما معرفي کرده بود.

شرکت بيتس امروز دومين هدفون بي سيم واقعي خود يعني Beats Studio Buds را معرفي کرد. Studio Buds با قيمت ۱۴۹.۹۹ دلار و در رنگ هاي قرمز، سياه و سفيد در دسترس است. همچنين بايد گفت که طراحي بسيار جمع و جورتري نسبت به Powerbeats Pro قبلي دارد. در اين هندزفري هاي جديد نه قلاب گوش وجود دارد و نه هيچ گونه ساقه اي اي در طراحي اش به چشم مي خورد. اين باعث مي شود يک تناسب بسيار سبک و راحت ايجاد شود. پيش سفارش اين محصول از امروز در ايالات متحده و کانادا از شرکت هاي اپل و ساير خرده فروشان مانند آمازون و بست-باي آغاز مي شود و هدفون در تاريخ ۳ تير ۱۴۰۰ در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود. اين همان تاريخ معرفي ويندوز ۱۱ است.

ايربادز Studio Buds شامل حذف نويز فعال بوده و مقاومت در برابر آب و عرق با گواهي IPX4 را ارايه مي دهد. اين ايربادز با ۱ بار شارژ مي تواند تا پنج ساعت دوام بياورد. البته اگر لغو نويز را خاموش بگذاريد، آنها مي توانند هشت ساعت پخش مداوم داشته باشند. همچنين از USB-C براي شارژ استفاده مي کنند (متاسفانه شارژ بي سيم وجود ندارد) و از هر دو گوش مي توان به طور مستقل استفاده کرد.

جالب اينجاست که Beats با Studio Buds از ويژگي هاي اتصال سريع iOS و Android پشتيباني مي کند. در آيفون، شما يک راه حل آشنا و آسان شبيه AirPods و ادغام مرکز کنترل را دريافت خواهيد کرد. آنها همچنين مي توانند دستورات بي سيم “Hey Siri” را انجام دهند. در اندرويد Beats اکنون با ويژگيهاي Fast Pair و Google Find My Device کار مي کند.


بيتس با طراحي کاملاً جديد آکوستيک براي Studio Buds که داراي درايورهاي ۸.۲ ميلي متري هستند، به بازار قدم گذاشته است. اين شرکت ادعا مي کند که شما مي توانيد انتظار “تفکيک استريو برجسته و اعوجاج هارمونيک کم در منحني فرکانس را داشته باشيد تا بتوانيد هر نت را بشنويد.”

نظر شما چيست؟ ايربادز بيتس را مي پسنديد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره