برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ را آغاز کرد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ را آغاز کرد

گجت نيوز/ طبق آخرين گزارش‌ها، سامسونگ خيلي زودتر از موعود کار روي آپديت اندرويد ۱۲ براي گلکسي اس ۲۱ و تمام اعضاي اين خانواده را آغاز کرده است.

گوگل ماه گذشته در کنفرانس Google I/O نسخه اوليه اندرويد ۱۲ را در اختيار برخي از گوشي‌سازها قرار داد که متأسفانه نام سامسونگ در آن فهرست ديده نمي‌شد. اين يعني صاحبان گوشي‌هاي سري گلکسي نمي‌توانند به برنامه آزمايشي اندرويد ۱۲ گوگل دسترسي پيدا کنند.

اين خبر نااميدکننده‌اي براي کاربران گوشي‌هاي گلکسي بود که مشتاقانه منتظر عرضه اين نسخه آزمايشي بودند تا بتوانند زودتر از انتشار نسخه عمومي طعم نسخه جديد اندرويد را بچشند. اما حالا سامسونگ در گزارش تازه‌اي، خبر از آغاز کار روي اندرويد ۱۲ براي گلکسي اس ۲۱ داده است.

اگرچه هنوز هيچ يک از کاربران گوشي‌هاي خانواده گلکسي S21 نمي‌توانند به اين برنامه آزمايشي دسترسي پيدا کنند، اما سامسونگ در حال آماده‌سازي شرايط است. به نقل از حساب کاربري MaxWinebach در توييتر، سامسونگ هم اکنون کار روي آپديت جديد اندرويد براي خانواده S21 را آغاز کرده است. اما ظاهراً سامسونگ علاوه بر آخرين پرچمدارانش، اين به‌روزرساني را براي گوشي پرفروش و فوق‌العاده محبوب گلکسي A50 نيز آزمايش مي‌کند. با توجه به فروش جهاني شگفت‌انگيزي که اين گوشي داشت، نبايد از اين خبر تعجب کرد.

هنوز اطلاعاتي از تاريخ انتشار نسخه‌هاي آزمايشي عمومي اين آپديت‌ها در دست نيست، ولي ظاهراً سامسونگ زودتر از آنچه که انتظار مي‌رفت کار روي توسعه آن را آغاز کرده است تا در زودترين زمان ممکن آن را منتشر کند. اگر به خاطر داشته باشيد نخستين نشانه‌هاي آزمايش اندرويد ۱۱ روي سري گلکسي اس ۲۰ در جولاي سال گذشته ديده شد و نخستين نسخه عمومي آن نيز اواسط دسامبر منتشر شد.

حالا سامسونگ نسبت به نسخه قبلي اندرويد، يک ماه زودتر کار روي اين نسخه را آغاز کرده است؛ هرچند نمي‌توان تضمين کرد که اولين نسخه عمومي اين آپديت حتماً در ماه نوامبر منتشر شود. در هر صورت نسخه‌هاي آزمايشي عمومي به زودي در اختيار صاحبان گلکسي اس ۲۱ قرار خواهد گرفت که مي‌توانند با بازخوردهاي خود، فرآيند توسعه نسخه نهايي اين آپديت را سرعت ببخشند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره