برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

Doogee S97 Pro با باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

منبع
زوميت
بروزرسانی

زوميت/ دوجي اولين گوشي هوشمند خود با بدنه‌ي چندلايه و مقاوم در برابر ضربات به نام دوجي اس 97 پرو را معرفي کرده است که از فاصله‌ياب ليزري استفاده مي‌کند.
   
دوجي سرانجام به وعده‌ي خود عمل کرد و اس ۹۷ پرو (Doogee S97 Pro) را معرفي کرد؛ محصولي که در واقع اولين گوشي هوشمند جان‌سخت دوجي محسوب مي‌شود. اس ۹۷ پرو برخلاف محصولات ديگر دوجي از بدنه‌اي با روکش چند لايه استفاده مي‌کند که به دستگاه اجازه مي‌دهد ضربات را جذب کند و در شرايطي مانند سقوط از ارتفاع يا برخورد با جسم سخت، آسيب کمتري به اجزاي درون گوشي هوشمند وارد شود.

البته آنچه دوجي اس ۹۷ پرو را جذاب مي‌سازد تنها برخورداري از بدنه‌اي مقاوم نيست؛ بلکه در بالاي گوشي هوشمند، حسگر فاصله‌ياب ليزري تعبيه شده است که مي‌تواند فاصله‌ي آن تا اجسام (نهايت تا ۴۰ متر) را بسنجد. GSMArena گزارش مي‌دهد که ۸ حالت اندازه‌گيري براي حسگر فاصله‌ياب ليزري تعريف شده است که کاربر مي‌تواند با توجه به نياز خود از حالات تعريف‌شده استفاده کند.

دوجي اس ۹۷ پرو داراي صفحه‌نمايش ۶/۳۹ اينچي (HD+Dot) است که رزولوشن آن به ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پيکسل مي‌رسد. در بالاي صفحه‌نمايش، حفره‌اي تعبيه شده است تا ميزبان دوربين سلفي ۱۶ مگاپيکسلي باشد. در پنل پشتي  گوشي ماژول دوربين چهارگانه قرار دارد که متشکل شده است از دوربين اصلي ۴۸ مگاپيکسلي، دوربين فوق عريض ۸ مگاپيکسلي، دوربين ۲ مگاپيکسلي براي ثبت تصاوير ماکرو و دوربين ۲ مگاپيکسلي ديگر با قابليت تشخيص عمق در تصوير.

محصول جديد شرکت چيني از گواهي‌هاي IP68 و IP69K برخوردار است که نشان مي‌دهد اس ۹۷ پرو در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات گرد و غبار مي‌تواند مقاومت کند. درون گوشي هوشمند دوجي اس ۹۷ پرو باتري با ظرفيت ۸۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعت قرار گرفته است که اجازه مي‌دهد کاربر با هر بار شارژ کامل باتري ۳ روز به‌صورت مداوم از دستگاه استفاده کند و نيازي به شارژ مجدد باتري گوشي هوشمند جديد دوجي نداشته باشد.

براي شارژ ۵۰ درصدي باتري دوجي اس ۹۷ پرو تقريبا به ۱ ساعت زمان نياز است و همچنين مي‌توان از حالت شارژ بي‌سيم براي تأمين مجدد انرژي باتري ۸۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي اس ۹۷ پرو  استفاده کرد. در زير قاب محصول جديد دوجي، تراشه‌ي هليو جي ۹۵ مدياتک قرار گرفته است که ۸ گيگابايت رم و ۱۲۸ گيگابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي آن را همراهي مي‌کنند.

از ديگر ويژگي‌هاي دوجي اس ۹۷ پرو مي‌توان به برخورداري از اندرويد ۱۱ اشاره کرد؛ البته انتظار مي‌رود پس از مدتي اندرويد ۱۲ نيز براي محصول جديد دوجي منتشر شود. در لبه‌ي کناري دستگاه حسگر اثر انگشت قرار گرفته است تا پنل پشتي تنها به لوگوي دوجي و ماژول دوربين چهارگانه اختصاص يابد.

دوجي اعلام کرده است که گوشي هوشمند اس ۹۷ پرو تا ۲۵ ژوئن (۴ تير) از طريق AliExpress با قيمت ۱۹۹ دلار به فروش مي‌رسد و پس از آن تاريخ، با قيمت ۳۲۹ دلار راهي بازار خواهد شد. انتظار مي‌رود دوجي اس ۹۷ پرو در رنگ‌هاي نارنجي، قرمز و مشکي روانه‌ي بازار شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره