برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مشخصات گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i پیش از موعد رونمایی فاش شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
مشخصات گوشی میان‌رده هواوی نوا 8i پیش از موعد رونمایی فاش شد

ديجياتو/ هواوي در حال آماده‌سازي موبايل ميان‌رده «نوا ۸i» است و اکنون مشخصات اصلي مورد انتظار اين گوشي پيش از عرضه رسمي مشخص شده است.

وب‌سايت «playfuldroid»، به نقل از جلسه آنلاين هواوي مي‌گويد ميان رده نوا ۸i هواوي احتمالا در بازار جنوب شرقي آسيا و کشورهاي مالزي و فيليپين عرضه مي‌شود. با توجه به اطلاعاتي که از آن به اشتراک گذاشته شده، طراحي دستگاه يادآور ميت ۳۰ پرو است و ظاهرا هواوي کاربران جوان را هدف قرار داده است.

نوا ۸i از  نمايشگر ۶.۶۷ اينچي LCD برخوردار خواهد بود که روزنه مخصوص دوربين سلفي نيز روي نمايشگر آن ديده مي‌شود. نمايشگر اين گوشي داراي رزولوشن Full HD و طيف رنگي DCI-P3 است و نسبت چشمگير نمايشگر به بدنه ۹۴.۷ درصدي را ارائه مي‌کند. در مورد دوربين جلوي دستگاه هنوز هيچ مشخصاتي ارائه نشده است.

روي پنل پشتي گوشي مانند «هواوي ميت ۳۰ پرو» شاهد يک ماژول دوربين دايره‌اي خواهيم بود. دوربين اصلي ۶۴ مگاپيکسلي با ديافراگم f/1.9، لنز فوق عرض ۸ مگاپيکسلي با زاويه ديد ۱۲۰ درجه، دوربين ماکرو ۲ مگاپيکسلي و سنسور عمق سنج ۲ مگاپيکسلي در ماژول دوربين نوا ۸i جاي گرفته‌اند.

گوشي ميان رده هواوي از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ و باتري ۴۳۰۰ ميلي آمپر ساعتي با پشتيباني از فناوري شارژ فوق‌ سريع ۶۶ وات هواوي بهره خواهد برد. طبق ادعاي هواوي، باتري اين گوشي فقط در مدت زمان ۳۸ دقيقه به صورت کامل شارژ خواهد شد.

نوا ۸i هواوي به همراه رابط کاربري EMUI 11 و سيستم عامل اندرويد ۱۰ در رنگ‌هاي نقره‌اي، مشکي و همچنين آبي روانه بازار مي‌شود و انتظار مي‌رود تا هواوي بعدا سيستم عامل هارموني را در دسترس اين دستگاه قرار دهد. در مورد زمان عرضه و همچنين قيمت اين گوشي اطلاعات خاصي ارائه نشده است و همچنين هنوز هيچ تصوير رسمي از اين دستگاه منتشر نشده است.

در اين گزارش به وضوح عنوان شده است که اين گوشي به جنوب شرقي آسيا خواهد آمد و انتظار نمي‌رود که در آينده‌اي نزديک راهي بازارهاي اروپا يا هند شود.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره