برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی هیدئو کوجیما و ایکس‌باکس ترسناک خواهد بود

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی هیدئو کوجیما و ایکس‌باکس ترسناک خواهد بود

زومجي/ پس از آن که جف گراب از رسانه گيمزبيت گفت که به‌ زودي قرارداد کوجيما پروداکشنز و ايکس باکس مايکروسافت امضا خواهد شد، حالا يک اينسايدر فرانسوي اطلاعاتي بيشتر راجع به پروژه را منتشر کرده است.
   
جفري گراب، نويسنده‌ي ارشد بخش ويديوگيمي رسانه ونچربيت به‌عنوان نخستين شخصي که خبر همکاري هيدئو کوجيما، خالق سري بازي متال گير، پي. تي. و دث استرندينگ را منتشر کرد، ديگر شکي ندارد که قرارداد کوجيما پروداکشنز با ايکس باکس مايکروسافت امضا مي‌شود. او مي‌گويد که اصلا کيم سوئيفت، طراح شناخته‌شده‌ي سري بازي پورتال به اين دليل به مايکروسافت پيوست که هيدئو کوجيما پروژه‌ي عجيب Cloud محور خود را بسازد.

حالا SoulsHunt به‌عنوان يک اينسايدر (فرد آگاه از اخبار منتشرنشده) اطلاعات جديدي راجع به اين بازي هيدئو کوجيما را به اصطلاح ليک کرده است. او مي‌گويد که کوجيما پروداکشنز به ساخت يک بازي ترسناک اپيزوديک با همکاري ايکس باکس مايکروسافت مي‌پردازد. او مي‌گويد که اين دقيقا همان پروژه‌اي است که کوجيما قصد ساخت آن براي گوگل Stadia را داشت. وقتي گوگل ناگهان از بازي‌سازي به‌صورت کامل کنار کشيد، فرصت لازم براي شکل‌گيري قرارداد ايکس باکس و هيدئو کوجيما به وجود آمد.

البته که تمامي اطلاعات حاضر در اين مطلب غيررسمي و بيرون‌آمده از ادعاهاي افراد متفاوت هستند. ولي قطعا اين افراد چند بار گزارش‌هاي درست را قبل از انتشار رسمي آن‌ها به گوش گيمرها رساندند و به همين خاطر رسانه‌ها حرف‌هاي آن‌ها را بازتاب مي‌دهند. SoulsHunt مي‌گويد که قرارداد اين بازي ترسناک اپيزوديک منجر به خريداري کوجيما پروداکشنز توسط مايکروسافت نمي‌شود و هيدئو کوجيما همان‌گونه که همواره مي‌خواست، استوديو خود را مستقل نگه مي‌دارد. همچنين او مي‌گويد که باتوجه‌به ماهيت اپيزوديک بازي که منجر به عرضه‌ي قسمت‌هاي گوناگون آن در زمان‌هاي مختلف خواهد شد، احتمالا پلي استيشن اين پروژه را رد مي‌کرد.

هيدئو کوجيما در سال ۲۰۱۴ ميلادي با «تيزر قابل بازي» سايلنت هيلز کنسل‌شده، بسياري از طرفدارهاي ژانر وحشت را ميخکوب کرد. در نتيجه قطعا بسياري از گيمرها از مواجهه با يک بازي ترسناک جديد خالق متال گير ساليد به وجد مي‌آيند.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم