نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

قیمت پایه Mi Pad 5 شیائومی چقدر خواهد بود؟

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ شيائومي قصد دارد در آينده اي نزديک از سه تبلت با مشخصات و قيمت هاي مختلف رونمايي کند. با اين حال همه تبلت هاي مورد انتظار، از سري Mi Pad 5 خواهند بود. هر چه به زمان رونمايي نزديک تر مي‌شويم اطلاعات بيشتري از تبلت هاي شيائومي منتشر مي‌شود. بر اساس آخرين گزارش هاي منتشر شده، قيمت مي پد ۵ شيائومي از ۳۰۸ دلار شروع خواهد شد.

قيمت مي پد ۵ شيائومي بسيار رقابتي خواهد بود
شيائومي به احتمال زياد نسل جديدي از تبلت هاي خود را را از اواسط تا اواخر آگوست (اواسط مرداد تا شهريور) روانه بازار مي‌کند. ما انتظار داريم که نام اين محصولات مي پد ۵ باشد. لازم به ذکر است که شيائومي امسال در زمينه تبلت تلاش هاي زيادي خواهد کرد و حرف هاي زيادي براي گفتن دارد.

طبق گزارشات منتشر شده، نسخه بالارده شيائومي Mi Pad 5 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ ارائه مي‌شود. اين يکي از محبوب ترين تراشه هاي موبايل امسال است. نسخه مياني مي پد ۵ از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده خواهد کرد. و نسخه پايه اين سري از تبلت ها نيز با يکي پردازنده هاي سري 7 کوالکام يا تراشه مدياتک Dimensity 1200 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در اوايل امروز، يک پوستر رسمي از نسخه ميان رده شيائومي Mi pad 5 در سطح اينترنت منتشر شد. اين پوستر تبليغاتي، ظاهر و برخي از مشخصات دستگاه مذکور را نشان مي‌دهد. طبق تصوير، ظاهر نسخه مياني شيائومي مي پد ۵ همانند نسخه بالارده آن است. نکته جذابي که جلب توجه بسياري مي‌کند آن است که اين تبلت از حاشيه هاي بسيار نازک و نسبت نمايشگر به بدنه فوق العاده اي بهره خواهد برد.

پوستر مي پد ۵ شيائومي

علاوه بر اين، نسخه ميان رده Xiaomi Mi Pad 5 صفحه نمايشي با رزولوشن 2K ارائه مي‌شود. گزارش هاي قبلي در مورد صفحه نمايش نشان مي دهد که همه نسخه ها بايد از نمايشگري يکسان استفاده کنند. شيائومي مي پد ۵ از يک صفحه نمايش LCD با کيفيت و سطح بالا استفاده خواهد کرد. اندازه صفحه نمايش ۱۰.۹۵ اينچ و با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پيکسل است و از رفرش ريت ۱۲۰ هرتز نيز پشتيباني مي‌کند. اين صفحه نمايش نه تنها از رفرش ريت بالايي برخوردار است بلکه به تاچ سمپلينگ ۲۴۰ هرتزي نيز مجهز شده است. اين نمايشگر همچنين از فناوري قلم لمسي In-Cell و ۴۰۹۶ سطح فشار، پشتيباني مي‌کند. با توجه به اطلاعاتي که تا اين لحظه به دست ما رسيده است، اين نمايشگر بايد با صفحه نمايش iPad Pro قابل مقايسه باشد.

با وجود تمام ويژگي هايي که به آن اشاره شد، جالب است بدانيد که قيمت مي پد ۵ شيائومي بسيار رقابتي خواهد بود. طبق گزارش ها، قيمت پايه اين دستگاه بايد کمتر از ۱۹۹۹ يوان (۳۰۸ دلار) باشد. مشخص است که اين تبلت دستگاهي خواهد بود که بسياري از اقشار مانند دانشجويان، علاقه مند به تهيه آن هستند. به طور کلي، اين تبلت از لحاظ عملکرد و صفحه نمايش تجربه مطلوبي را ارائه خواهد داد.

آيا شاهد نسخه اي جديد از MIUI خواهيم بود؟
با توجه به اينکه رابط کاربري تبلت هاي اندرويدي تاثير خيلي زيادي بر روي تجربه نهايي کاربر از آن محصول دارد؛ مديران داخلي شيائومي تأکيد دارند که رابط کاربري MIUI به طور خاص براي تبلت هاي اين شرکت توسعه داده شده است. اين نسخه از MIUI حالتي به نام «PC Mode» پشتيباني مي‌کند و در حقيقت ظاهري شبيه به رايانه ها را در اختيار کاربر قرار مي‌دهد. براي مثال مي‌توانيد چندين برنامه و پنجره را به طور همزمان اجرا کنيد و در نهايت تجربه اي کاربردي تر از يک تبلت اندرويدي خواهيد داشت.

نظر شما درباره قيمت مي پد ۵ شيائومي چيست؟ آيا کاربران از اين تبلت استقبال خواهند کرد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر