برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آپدیت MIUI 12.5 پوکو X2 شیائومی رسما ارایه شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ پوکو ايکس ۲ شايد به اندازه پوکو ايکس ۳ محبوب نشد اما همچنان يک گوشي قابل اعتنا به شمار مي رود. اگر شما اين دستگاه را داريد، خبر خوبي براي شما دارم. امرور آپديت MIUI 12.5 پوکو X2 شيائومي رسما ارايه شده است.

حدودا يک ماه پيش بود که آپديت MIUI 12.5 براي Poco X3 Pro ارايه شد. مدل قبلي اين دستگاه يعني Poco X2 هم اين آپديت را دريافت مي کند. بيلد اين آپديت با ورژن V12.5.1.0.RGHINXM ارايه شده است. اين آپديت در هند در دسترس بوده و با عنوان “Stable Beta” شناخته مي شود. در حال حاضر، فقط بخشي از کاربران در حال مشاهده به روزرساني هستند. اما اين به يک عرضه گسترده قريب الوقوع اشاره دارد.

گوشي شيائومي Redmi K30 ماه گذشته به روزرساني MIUI 12.5 خود را دريافت کرد. منطقي است که آپديت Poco X2 نزديک به آن ارايه شود چرا که اين دو دستگاه عملاً يکسان هستند.

اگر به ياد داشته باشيد، Poco X2 در ابتدا با اندرويد ۱۰ و MIUI 11 عرضه شد. پس از آن به MIUI 12 به روز شد و اندکي بعد به اندرويد ۱۱ ارتقا پيدا کرد. با توجه به عمر کم اين دستگاه، انتظار داريم آپديت MIUI 13 را هم دريافت کند.

اگر منتظر آپديت اندرويد ۱۲ پوکو هم هستيد، ۲ هفته گذشته ليستي از محصولات اين برند براي شما ارايه کرديم که آپديت Android 12 را دريافت خواهند کرد. البته اين ليست هنوز قطعي نيست.

شما اين گوشي Poco را داريد؟ آپديت MIUI 12.5 پوکو X2 را دريافت کرديد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره