logo

تریلری جذاب از گیم‌پلی بازی FIFA 22 منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گيم فا/ دقايقي پيش شرکت الکترونيک آرتس (Electronic Arts) تريلري جديد از گيم‌پلي بازي FIFA 22 منتشر کرد که مطمئناََ براي طرفداران بازي جذاب و هيجان‌انگيز است.

تريلر جديد منتشر شده گيم‌پلي اين عنوان را مورد تحليل و بررسي قرار مي‌دهد و تکنولوژي‌ها و تغييرات به وجود آمده را به نمايش مي‌گذارد. شما در ادامه اين تريلر را مشاهده مي‌کنيد.

بازي FIFA 2 تکنولوژي جديدي به نام هايپرموشن (HyperMotion) را معرفي خواهد کرد. به گفته‌ي الکترونيک آرتس اين تکنولوژي به آن‌ها اجازه‌ مي‌دهد که از طريق انيميشن‌هاي واقع بينانه و استفاده از حرکات بازيکنان حرفه‌اي فوتبال، گيم‌پلي واقعي‌تري را ايجاد کنند. البته لازم به ذکر است که اين تکنولوژي فقط بر روي کنسول‌هاي نسل نهمي و سرويس استديا وجود دارد. الکترونيک آرتس در اين باره مي‌گويد:

هايپرموشن يک الگوريتم يادگيري ماشيني پيشرفته است که بيش از ۸٫۷ ميليون فريم از يک مسابقه‌ي فوتبال را بررسي کرده و به کمک آن‌ها، انيميشن‌هاي جديد را از روي حرکات بازيکنان شبيه‌ي سازي مي‌کند، که اين فرايند به نزديک‌تر شدن FIFA 22 به فوتبال واقعي کمک مي‌کند.
طبق توضيحات درج شده در فروشگاه مايکروسافت، بازي FIFA 22 تقريباً ۵۰ گيگابايت از فضاي کنسول‌هاي ايکس‌باکس مايکروسافت را اشغال خواهد کرد. به احتمال بسيار زياد نسخه‌ي پلي‌استيشن بازي نيز همين مقدار فضاي خالي را اشغال کند و شاهد تفاوت زيادي نباشيم.

عنوان FIFA 22 در روز جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) براي پلتفرم‌هاي رايانه‌هاي شخصي و سرويس گوگل استديا و کنسول‌هاي پلي‌استيشن ۵، پلي‌استيشن ۴، ايکس‌باکس سري ايکس/اس و ايکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه‌هاي نسل نهمي بازي با قيمت ۷۰ دلار و نسخه‌هاي نسل هشتمي با قيمت ۶۰ دلار عرضه خواهند شد. از طرف ديگر، نينتندو سوييچ نيز مانند سال گذشته، نسخه‌ي Legacy را دريافت خواهد کرد. اين نسخه با قيمت ۳۹/۹۹ راهي بازار خواهد شد.

نظر شما در اين باره چيست؟ آيا نسخه‌ي جديد FIFA را خريداري خواهيد کرد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره