پایان حماسه نورس با God of War: Ragnarok تصمیم بارلاگ بوده است

گيم فا/ ما ميدانيم که God of War: Ragnarok حماسه نورس را به پايان ميرساند. سازندگان در مصاحبهاي جديد توضيح ميدهند که چرا کوري بارلاگ اين تصميم را اتخاذ کرده است.
اريک ويليامز (Eric Williams)، کارگردان بازي God of War: Ragnarok، در اين باره توضيح زير را ارائه داد:
اين تصميم کوري بود که حماسه نورس را با دو بازي به پايان برسانيم. يکي از مهمترين دلايل، آن بود که ساخت بازي اول ۵ سال به طول انجاميد. توسعه بازي دوم نيز زماني مشابه را ميطلبد. ساخت سومين اثر بدان معنا است که ۱۵ سال روايت يک قصه طول خواهد کشيد که به سادگي بايد بگويم که زماني طولاني است.
اريک ويليامز، کارگردان بازي
همچنين در جريان مصاحبه اطلاعات زير نيز به اشتراک گذاشته شد:
Ragnarok تمرکز زيادي روي سلاح Blades of Chaos خواهد داشت.
ايجاد تنوع در دشمنان به دنبال انتقادهاي پيرامون بازي قبلي (نسخهي ۲۰۱۸) صورت گرفت.
مخاطبين از ديدن NPCها، دشمنان و شخصيتهاي مختلف بازي و نحوه انتخاب بازيگرها شگفتزده خواهند شد.
بازي God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ براي پلياستيشن ۴ و پلياستيشن ۵ عرضه خواهد شد.