برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بخش چندنفره‌ی Gran Turismo 7 بین دو نسل پلی استیشن مشترک خواهد بود

منبع
گيم فا
بروزرسانی
بخش چندنفره‌ی Gran Turismo 7 بین دو نسل پلی استیشن مشترک خواهد بود

گيم فا/ طبق گفته‌ي سازنده‌ي Gran Turismo 7 يعني کازونُري ياماوچي (Kazunori Yamauchi)، اين عنوان شامل بخش چندنفره‌ي مشترک ميان بازي‌بازان پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵ خواهد بود. او همچنين از قابليت‌ Dual Sense در کنترل اتوموبيل با دقتي بسيار بالا که تنها با به دست گرفتن فرمان امکان پذير است، سخن گفت.

پس از تاييد نياز دائمي Gran Turismo 7 به اينترنت (به غير از بخش آرکيد)، سازنده‌ي اين بازي، آقاي کازونري ياماوچي در مصاحبات اخير خود، اطلاعات جديدي را در اختيار عموم قرار داد. وي به طور مثال گفت که سيستم ضربه ديدن ماشين‌ها در Gran Turismo 7 کاملا شبيه به Gran Turismo Sport کار مي‌کند. او در مصاحبه‌ي ياماوچي با يوروگيمر (Eurogamer) گفت:

در واقع اين سيستم [ضربه پذيري] در Gran Turismo 7 مشابه با سيستم ضربه ديدن در Gran Turismo Sport خواهد بود و تنها تفاوت آن در نحوه‌ي حس کردن ضربه خواهد بود؛ به طوري که پيشرفت آن را در Gran Turismo 7 حس خواهيد کرد.
وي از برابري ديگر قابليت‌ها در پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵ خبر داد. اين قابليت‌ها شامل آب و هواي متغير و زمان‌هاي مختلف روز مي‌شود. گرچه وي در اين باره گفت:

کيفيتي که شما [در دو نسخه‌ي پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵] مشاهده خواهيد کرد با يکديگر متفاوت خواهند بود.
همچنين هر دو دسته از دارندگان اين بازي بر روي هر دو کنسول مي‌توانند بخش چند نفره‌ي اين بازي را همراه يکديگر و در سرورهاي مشترک تجربه کنند. ياماوچي درباره‌ي استفاده‌ي Gran Turismo 7 از سيستم واقعيت مجازي گفت:

در رابطه با بهره گيري Gran Turismo 7 از سيستم واقعيت مجازي پلي‌استيشن بايد بگويم که ما ديگر در آن مراحلي از ساخت نيستيم که نتوانيم در اين باره اظهار نظر کنيم.
او همچنين درباره‌ي مدت زماني که اين بازي در دست توسعه بوده است، گفت:

اين پروسه بلافاصله پس از اتمام Gran Turismo Sport در اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز شد.
اين حرف او جاي تعجبي هم ندارد،‌ چراکه چند ماه پس از عرضه‌ي Gran Turismo Sport در ماه اکتبر ۲۰۱۷، شاهد صحبت‌هاي وي پيرامون نسخه‌ي جديد اين بازي در ماه ژانويه‌ي ۲۰۱۸ بوديم. در نهايت درباره‌ي نحوه‌ي استفاده‌ي Gran Turismo 7 از DualSense گفته شد:

مسأله‌اي که بيش از هر چيزي براي من حائز اهميت است، اين است که Gran Turismo 7 بتواند از قابليت‌هاي کنترلر جديد در افزايش دقت حرکت فرمان ماشين بهره ببرد.
پيش از اين، تعدادي از قابليت‌ها تنها از طريق استفاده از يک کنترلر فرمان قابل استفاده بودند، اما هم‌اکنون شما مي‌توانيد تمامي کارهايي که انجامشان تنها با کمک يک کنترلر فرمان امکان پذير بود را با استفاده از DualSense انجام دهيد.
عنوان Gran Turismo 7 در تاريخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارس ۲۰۲۲ ميلادي) بر روي پلي‌استيشن ۴ و پلي‌استيشن ۵ منتشر خواهد شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره