برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

عنوان وحشت بقای Aftermath معرفی شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی

گیم فا/ عنوان وحشت بقای Aftermath معرفی شد. کمپانی META Publishing وظیفه‌ی انتشار این عنوان را برعهده دارد و ONE-O-ONE Games استودیوی توسعه دهنده‌ی آن است.

بازی وحشت بقای Aftermath، داستان فضانورد و مهندسی به نام چارلی گری (Charlie Gray) را روایت می‌کند که در زندگی کاری خود بسیار موفق است، اما هنگام بازگشت مجدد به زمین همه چیز طبق برنامه پیش نرفته و وقوع حوادث مختلف باعث می‌شود چارلی روحی آسیب دیده را برگرداند. این اتفاقات باعث می‌شوند زندگی چارلی با تاریکی و اماکن خطرناک همراه شود و در نهایت چارلی خود را در دنیایی مجزا و یکپارچه می‌یابد.

در عنوان Aftermath مخاطبین در نقش چارلی به دنبال دختر او یعنی سمی (Sammy) می‌گردند و باید با شیاطینی که از حضور سمی به وجود آمده‌اند مبارزه کنند. طراحی محیط‌ها و اماکن بازی Aftermath به شهر‌های اروپایی شباهت دارد. اشیا موجود در محیط‌ این عنوان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که علی‌رغم ظاهر معمولی و روزمره نقش بسیار زیادی در مبارزات دارند. شما در این بازی ملزم به مطالعه‌ی دشمنان خود و کشف نقاط ضعف آن‌ها هستید.

بازی وحشت بقای Aftermath در سال 2022 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری اکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه‌ تصاویر و تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره