برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بازی بعدی سری Battlefield یک عنوان متفاوت خواهد بود

منبع
بروزرسانی
بازی بعدی سری Battlefield یک عنوان متفاوت خواهد بود

بازی‌نما / تنها چند هفته از انتشار بازی Battlefield 2042، آخرین نسخه در سری شوتر EA و DICE می‌گذرد. در حالی که بازی از یک عرضه فنی سخت رنج می‌برد، شایعه شده است که بازی هنوز هم فروش خوبی داشته است و توسعه‌دهنده در حال حاضر به‌روزرسانی‌های زیادی را انجام داده است تا اشکالات بازی را رفع کند. حتی با وجود اینکه فاصله زیادی با زمان عرضه 2042 نداریم، شایعاتی در مورد اینکه بازی بعدی سری Battlefield چگونه خواهد بود پخش شده و به نظر می‌رسد که با تجربه بسیار متفاوتی سروکار خواهیم داشت.

تام هندرسون، افشاگر معروف صنعت ویدئوگیم، که اطلاعات زیادی در مورد این سری به بیرون درز داده است، گفته است که بازی بعدی سری Battlefield یک بازی «شوتر هیرویی» خواهد بود که احتمالاً شبیه چیزی مانند Overwatch یا Apex Legends است و حالت بتل رویال خواهد داشت. او می‌گوید که 2042 و سیستم تخصصی آن قرار بود چیزی شبیه به پله‌ای برای ساخن این بازی شوتر هیرویی باشد. هندرسون می‌گوید که برنامه‌ها می‌توانند تغییر کنند؛ زیرا  Battlefield 2042 نیز قبل از انتشار چندین تغییر را تجربه کرد. اما به نظر می‌رسد او کاملاً متقاعد شده است که این قرار است مسیر این عنوان جدید باشد.

ما می دانیم که EA با گزارش اخیر در مورد رویکرد جدید چند استودیویی به فرنچایز به دنبال گسترش Battlefield است. باید ببینیم آینده چه خواهد شد. در حال حاضر، Battlefield 2042 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره