logo

MSI لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی را معرفی کرد

منبع
زوميت
بروزرسانی
MSI لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی را معرفی کرد

زومیت/ شرکت MSI در جریان برگزاری CES ۲۰۲۲ از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود یعنی Corsshair 17 رونمایی کرد.
   
MSI امروز جدیدترین به‌روزرسانیلپ‌تاپ‌های گیمینگ میان‌رده‌ی خود موسوم به Crosshair 17 را رسماً معرفی کرد. این لپ‌تاپ از جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد و در رنگ‌بندی جدید به بازار عرضه خواهد شد.

Crosshair 17 نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی مدل ۲۰۲۱ این محصول است. این لپ‌تاپ جدید از پردازنده‌ی نسل دوازدهم Core i7-12700H اینتل (با فرکانس کاری ۱٫۷ گیگاهرتز تا ۴٫۷ گیگاهرتز) بهره می‌برد. مدل ۲۰۲۲ این محصول همچنین به کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3060 (با ۶ گیگابایت حافظه) یا RTX 3070 ( با هشت گیگابایت حافظه) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این محصول همچنین از آداپتور برق ۲۴۰ وات بهره می‌برد تا انرژی مورد نیاز برای کارت‌ گرافیک قدرتمند آن فراهم شود. فضای ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ نیز ارتقاء یافته است و MSI از یک SSD از نوع PCIe Gen 4x4 NVMe با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت در این محصول استفاده کرده است. این دستگاه همچنین از اسلات PCIe Gen 4x4 برای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

سایر ویژگی‌های Crosshair 17 تقریباً شبیه مدل قبلی این محصول است. این لپ‌تاپ همچنان از ۱۶ گیگابایت رم DDR4-3200 (دو اسلات DIMM)، درگاه یواس‌بی سی ۳٫۲، درگاه HDMI 2.1a، درگاه یواس‌بی A نسخه‌ی ۲٫۰، دو درگاه یواس‌بی A نسخه‌ی ۳٫۲ نسل یک و گزینه‌ی اتصال بی‌سیم وای‌فای ۶ AX201 اینتل و بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ بهره می‌برد.

MSI این‌بار Crosshair 17 را فقط در یک مدل با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی روانه‌ی بازار خواهد کرد. وضوح صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ ‌Full HD پلاس (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بوده و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی MSI، این نمایشگر ۴۵ درصد گستره‌ی NTSC را پوشش می‌دهد.

روی بدنه‌ی Crosshair 17 جدید، خطوط زرد دیده می‌شود که باعث بهبود زیبایی و طراحی آن شده است. کلید‌های WASD نیز زرد رنگ در نظر گرفته شده تا پیدا کردن آن‌ها برای گیمرها آسان‌تر باشد. صفحه‌کلید این لپ‌تاپ همچنین از نور زمینه‌ی Spectrum RGB MSI بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از یکم فوریه ۲۰۲۲ با قیمت ۱۶۴۹ دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره