نماد آخرین خبر

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ در دو عکس واقعی دیگر رخ نشان داد

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
گلکسی Z Flip 4 سامسونگ در دو عکس واقعی دیگر رخ نشان داد

گجت نیوز/ دو عکس دیگر از گوشی تاشو گلکسی Z Flip 4 سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده که دو تغییر مهم این گوشی نسبت به نسل گذشته آن را نشان می‌دهد.
 
اکنون که کنفرانس سالانه اپل تمام شده، تمرکز رسانه‌ها دوباره به گوشی‌هایی بازگشته که قرار است طی ماه‌های آینده معرفی شوند. به عنوان مثال ۲ ماه بیشتر تا رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ باقی نمانده است.

اگر شایعاتی که پیشتر در مورد گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ شنیده‌ایم درست باشند، این گوشی‌ها از نظر امکانات جدید و تغییرات طراحی شما را ناامید خواهند کرد. به خصوص گوشی گلکسی Z Fold 4 که به جای یک پیشرفت انقلابی، به کندی مراحل تکامل خودش را طی می‌کند. همین قضیه در مورد گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ هم شنیده می‌شود، اما یک جفت عکس جدید از آن منتشر شده که نشان دهنده برخی تغییرات مهم در طراحی آن است.

بدیهی است که هر دو گوشی تاشو جدید سامسونگ از نظر سخت افزاری پیشرفته‌تر شوند و چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس کوالکام را دریافت کنند. علاوه بر این می‌توانیم انتظار داشته باشیم حافظه داخلی این گوشی‌ها دو برابر شود. حافظه زد فولد ۳ حداکثر ۱ ترابایت و زد فلیپ ۴ نیز ۵۱۲ گیگابایت بود. با این حال از نظر ظاهری این دو شباهت زیادی با نسخه قبلی خودشان خواهند داشت و فقط در برخی از موارد بهبود پیدا خواهند کرد.



بنابراین اگر انتظار داشتید گوشی زد فولد ۴ هم مثل گوشی‌های قدیمی سری گلکسی نوت قلم S Pen را در داخل خودش جای دهد، باید شما را ناامید کنیم. چرا که هیچ جایی داخل این گوشی مخصوص نگهداری از قلم وجود ندارد.

به هر ترتیب، تصاویری که از گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ به بیرون درز کرده، تغییراتی را نشان می‌دهد که در نهایت می‌تواند باعث تجربه کاربری بهتر شود.

گلکسی Z Flip 4 سامسونگ ؛‌ همان چهره با چروک کم‌تر صفحه
از نظر طراحی کلی، گوشی زد فلیپ ۴ سامسونگ دقیقاً شبیه نسل گذشته خودش است. اگرچه وقتی با دقت بیشتری نگاه کنید، متوجه برخی تغییرات جزئی در آن خواهید شد. به طور مثال اگر این گوشی را در کنار نسل گذشته آن بگذارید، متوجه بزرگ‌تر شدن نمایشگر بیرونی (Cover Screen) آن خواهید شد. اگرچه آن به بزرگی پنل موتو ریزر نیست، اما حداقل بزرگ‌تر از گذشته شده که می‌تواند مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و کنترل پخش موسیقی را بهتر کند.

یکی از این تصاویر هم خبر از باریک‌تر شدن ضخامت لولای گوشی می‌دهد که هنگام بستن صفحه نمایش چین و چروک کمتری را به وجود میاورد؛ هرچند هنوز این چین خوردگی وجود دارد، اما کمتر از گذشته جلب توجه می‌کند.




به جز این تغییرات کوچک اما مهم، تقریباً همه چیز شبیه نسل گذشته است. شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف گوشی گلکسی Z Flip 4 سامسونگ مثل نسل گذشته آن، بخش دوربین باشد. سامسونگ در مورد ارتقا سیستم دوربین گوشی تاشو جدید خودش خساست به خرج داده و بعید است امسال تغییر زیادی در این بخش کرده باشد.

گوشی زد فولد ۴ و ز فلیپ ۴ در آگوست پیش رو (مرداد یا شهریور ماه) رونمایی خواهند شد؛ بنابراین تا آن زمان قطعاً تصاویر و جزئیات بیشتری از این گوشی‌های تاشو به بیرون درز خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره