نماد آخرین خبر
  1. مهم
موبایل و بازی

چرا دوره MBA پرطرفدارترین و پر متقاضی ترین دوره آموزشی جهان است؟

منبع
بازار
بروزرسانی
چرا دوره MBA پرطرفدارترین و پر متقاضی ترین دوره آموزشی جهان است؟

بازار/امروزه این واقعیت بر هیچ‌کس پوشیده نیست که دیگر نمی‌توان با دانش و مهارت‌های گذشته انتظار پیشرفت در بازارهای مدرن عصر حاضر را داشت، بلکه مدیران نوین به منظور سازمان‌دهی صحیح تمامی جوانب عرصه فعالیت خود، علاوه بر داشتن تخصص در حوزه فنی مربوطه می‌بایست به مهارت‌های جدید در حوزه کاری خود تجهیز شوند.
برگزاری دوره‌های مدیریت کسب‌وکار در قالب دوره‌های MBA و DBA در سراسر دنیا توانسته ‌است به آن دسته از مدیرانی که در پی ارتقای دانش کیفی خود هستند، کمک شایانی نماید.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نیز به عنوان قلب مدیریت ایران، تاکنون توانسته بیش از 250 دوره‌ مدیریت کسب‌وکار MBA و DBA را با هدف بهبود سطح دانش کاربردی مدیران، با حضور بیش از 10000 دانشپذیر برگزار نماید.
دوره‌های MBA در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در 4 گرایش زیر برگزار می‌گردد:
_ مدیریت استراتژیک
_ مدیریت بازاریابی
_ مدیریت مالی
_ مدیریت پروژه
• اجتماع مدیران ارشد ایرانی در این دوره‌ها، در کنار بهره‌مندی از تجربیات مرتبط با فعالیت در بازارهای داخلی و بین‌المللی، شبکه‌سازی موثر را نیز برای دانشپذیران این دوره به همراه آورده است.
• همچنین برگزاری این دوره‌ها به دو صورت حضوری و آنلاین امکان شرکت در کلاس‌ها، برای آن دسته از عزیزانی که خارج از تهران و حتی خارج از کشور ساکن هستند را نیز فراهم نموده است. همچنین امکان دسترسی 24 ساعته به فایل ضبط شده کلاس نیز روی پنل کاربری دانشپذیران مهیا است.
• گواهینامه معتبر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آن دسته از عزیزانی که موفق به اتمام این دوره‌ها شده‌اند اعطا خواهد شد.
شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره پیرامون دوره‌ها، همه روزه (حتی جمعه‌ها) از ساعت ۹ صبح الی ۵ عصر با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمائید
۸۸۳۳۳۱۱۷ - ۰۲۱  

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره‌ها کلیک کنید.

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره