برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی را منتشر کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ در ماه ژوئیه گوشی ایسوس راگ فون 6 با امتیاز بالای 1.1 میلیون در صدر لیست آنتوتو قرار گرفته است.
بنچمارک آنتوتو هر ماه لیست قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی در بازار چین و جهانی را منتشر می‌کند و حالا نوبت به فهرست ژوئیه 2022 برای بازار جهانی رسیده. در لیست این ماه، اکثر گوشی‌ها به تراشه‌های پرچمدار کوالکام مجهز شده‌اند و گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون 6 پرو در صدر قرار دارد.

برخلاف گزارش قبلی که شیائومی بلک شارک 5 پرو در صدر لیست قرار گرفته بود، حالا نماینده شیائومی در رتبه چهارم به چشم می‌خورد و جای خودش را به گوشی‌های مجهز به تراشه جدیدتر کوالکام داده‌ است.

قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی ژوئیه 2022

در لیست مربوط به ژوئیه، گوشی ایسوس راگ فون 6 پرو با امتیاز 1,114,647 در صدر قرار گرفته. دستگاه مورد آزمایش از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره می‌برد و به 18 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در رتبه دوم و سوم به ترتیب گوشی‌های ایسوس ذن‌فون 9 و رد مجیک 7 به چشم می‌خورند که هردوی آن‌ها امتیاز بالای 1 میلیون را بدست آورده‌اند و البته به چیپ اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز شده‌اند. همانطور که گفتیم بلک شارک 5 پرو هم در رده چهارم به چشم می‌خورد؛ موبایل گیمینگی که تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک دارد.

در رتبه پنجم تنها گوشی لیست بدون تراشه اسنپدراگون به چشم می‌خورد. این گوشی که ویوو X80 نام دارد، قدرتش را از تراشه دیمنسیتی 9000 می‌گیرد و توانسته امتیاز نزدیک به یک میلیون را بدست آورد. در رتبه‌های ششم تا دهم تمام گوشی‌ها به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک مجهز شده‌اند و امتیازی بالاتر از 950 هزار کسب کرده‌اند.

آنتوتو لیست قدرتمندترین گوشی‌های بالارده را هم منتشر کرده که سهم تراشه‌های کوالکام و مدیاتک تقریبا مشابه است. در این لیست وان پلاس 10R با چیپ دیمنسیتی 8100 مکس و امتیاز بالاتر از 760 هزار در صدر قرار گرفته است.

در رتبه‌های دوم و سوم لیست به ترتیب گوشی‌های اوپو رینو 8 پرو 5G و ریلمی جی‌تی نئو 2 به چشم می‌خورند که به ترتیب از تراشه دیمنسیتی 8100 و اسنپدراگون 870 بهره می‌برند. تمام گوشی‌های این لیست امتیازی بالاتر از 700 هزار بدست آورده‌اند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره