
پروژه دیجیتالی شدن تلویزیونهای هند وارد فاز دوم شد
بروزرسانی

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، فاز دوم تغيير سيستم تلويزيونهاي هند از آنالوگ به ديجيتال کليد خورد.
در اين مرحله، دستگاههاي 38 شهر و 15 ايالت اين کشور به فناوري ديجيتال مجهز ميشوند. تاريخ پايان اين پروژه روز 31 مارس 2013 اعلام شده است.
به گزارش ايبييو، در فاز اول، تلويزيونهاي چهار شهر بزرگ هند از جمله چناي، بمبئي و دهلي ديجيتالي شدند. وزير ارتباطات و رسانهي هند ورکشاپي يک روزه را براي تسريع در روند فاز دوم اين برنامه ترتيب داده است.










