logo
جذاب ترین هابرگزیده
موبایل و بازی

بازی/ Doctor Dash : Hospital Game؛ بیمارستانی اختصاصی افتتاح کنید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
بازی/ Doctor Dash : Hospital Game؛ بیمارستانی اختصاصی افتتاح کنید

آخرین خبر/ Doctor Dash : Hospital Game یک بازی شبیه ساز سرگرم کننده و دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی Happy Mobile Game است که به صورت رایگان منتشر شده است. با نصب این بازی قادرید، یک بازی مدیریت بیمارستان جالب با گرافیکی کارتونی را تجربه کنید و بیمارستان خودتان را بسازید و بیماران مختلف را درمان کنید! امکان اختصاص دادن بخش های مختلف برای هر بیمار وجود دارد، بخش های ریه، کلیه، کلینیک دندانپزشکی، قلب و عروق و مغز و اعصاب را ایجاد کنید و توجه ویژه ای به آنها داشته باشید و با ارتقای آنها تلاش کنید تا بتوانید از عهده همه کارها بر بیایید.  امکان اسکن بدن بیماران با اشعه ایکس وجود دارد تا متوجه بشوید که آیا این بیمار با قرص و دارو درمان می شود یا به عمل جراحی نیاز دارد؛ اگر به عمل جراحی نیاز داشت سریع او را به بخش جراحی بفرستید و او را عمل کنید! به عنوان رئیس یک بیمارستان که پزشک آنجا هم محسوب می شود، به انجام فعالیت می پردازید و در این راه یک پرستار نیز به شما کمک خواهد کرد. شاید در ابتدای کار به آسانی از پسِ همه بیماران برآیید اما رفته رفته با افزایش تعداد آنها واقعا به چالش کشیده می شوید و باید خیلی کار کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای مدیریتی هستید بدون شک Doctor Dash : Hospital Game نظرتان را جلب میکند و برای روزها به گوشی میخکوب تان خواهد کرد.

بازی Doctor Dash: Hospital Game تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توان به مواردی چون امکان ارتقا بخش های مختلف بیمارستان، باز کردن قفل تجهیزات مختلف برای افزایش امکانات بیمارستان خود، معالجه بیماران مختلف و رسیدگی سریع به بیماران اورژانسی، شامل ده ها ماموریت مختلف برای پشت سر گذاشتن با 3 ستاره کامل، امکان سفارشی سازی دکوراسیون بیمارستان خود، ساخت خوب نسبت به حجم کم و گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 54 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره