برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

رویداد مخصوص Resident Evil 4 و Street Fighter 6 در راه است

منبع
گيم فا
بروزرسانی
رویداد مخصوص Resident Evil 4 و Street Fighter 6 در راه است

گیم فا/ به گفته‌ی تام هندرسون (Tom Henderson) در صفحه‌ی توییتر خود، کپکام قصد دارد که هفته‌ی آینده رویدادی برای دو بازی Resident Evil 4 و Street Fighter 6 برگزار کند.
   
کپکام با این دو عنوان عظیم که برای انتشار در ماه‌های آتی برنامه‌ریزی شده‌اند، هواداران را بسیار هیجان‌زده کرده است. هر چه به تاریخ انتشار این بازی‌ها نزدیک می‌شویم، طبیعی است که اطلاعات بیش‌تری از آن‌ها منتشر شود. اکنون، تام هندرسون ادعا می‌کند که این اطلاعات جدید در قالب رویدادهایی طی هفته‌ی آتی منتشر می‌شود. انتشار این اطلاعات البته ممکن است تا مدتی پس از برگزاری رویدادها نیز ادامه داشته باشد.

با توجه به آنکه تنها چند هفته به عرضه‌ی بازسازی Resident Evil 4 باقی مانده است، منطقی است که کپکام بخواهد با برگزاری چنین رویدادهایی، بازاریابی موفقی برای محصول خود داشته باشد. مجله‌ی Game Informer نیز اعلام کرد که در شماره‌ی ماه آینده‌ی خود به این عنوان ترس و بقا پرداختی ویژه خواهد داشت و حتی لحظاتی از گیمپلی آن را منتشر نمود.

گفتنی است که بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) و بازی Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره