برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

طراحی شیائومی ۱۳ اولترا پیش‌ از رونمایی به‌طور رسمی به‌ نمایش درآمد

منبع
زوميت
بروزرسانی
طراحی شیائومی ۱۳ اولترا پیش‌ از رونمایی به‌طور رسمی به‌ نمایش درآمد

زومیت/ شیائومی چند روز دیگر رسماً از پرچم‌دار بعدی خود یعنی شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی خواهد کرد و اکنون طراحی این محصول را به‌نمایش گذاشته است.


طرفداران شیائومی بی‌صبرانه منتظر رویداد رونمایی رسمی پرچم‌دار بعدی این شرکت هستند و تاکنون خبرهای زیادی درمورد مشخصات و طراحی محصول مورداشاره منتشر شده است؛ به‌عنوان مثال اخیراً اعلام شد شیائومی ۱۳ اولترا فقط با یک درصد شارژ تا ۶۰ دقیقه دوام می‌آورد. برند چینی اکنون تصاویری از گوشی رده‌بالای بعدی خود را به‌اشتراک گذاشته است.


به گزارش گیزموچاینا، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیائومی ۱۳ اولترا، طراحی قاب پشتی آن است. دوربین اصلی گوشی مذکور قبلاً در رندرها به‌نمایش درآمده بود و اکنون تصاویر رسمی، دید دقیق‌تری درمورد ظاهر آن ارائه می‌دهند. دوربین‌ها و فلش LED شیائومی ۱۳ اولترا در جزیره‌ی دایره‌ای‌شکل غول‌پیکر پشتی آن قرار گرفته‌اند و این ناحیه‌ با حلقه‌ای طلایی‌رنگ احاطه شده است. قلب تپنده‌ی پرچم‌دار بعدی شیائومی، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به رم LPDDR5X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 اشاره کرد. این محصول حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد که نیاز حرفه‌ای‌ترین کاربران را نیز برطرف خواهد کرد. گوشی موردبحث همچنین از گواهی IP68 بهره خواهد برد و بدین‌ترتیب دربرابر نفوذ آب‌ و گردوغبار مقاوم خواهد بود.
  
شیائومی تمرکز زیادی روی قابلیت‌های تصویربرداری شیائومی ۱۳ اولترا معطوف کرده است. این محصول از لنز جدید Summicron لایکا و نسل جدیدی از دوربین‌های این شرکت با دیافراگم بزرگ بهره خواهد برد. ازجمله ویژگی‌های جذاب سیستم دوربین این گوشی می‌توان به عکاسی در نور شب و فیلم‌برداری 8K اشاره کرد. این دستگاه از چهار دوربین بهره می‌برد که یکی از آن‌ها به حسگر IMX989 مجهز شده است، درحالی‌که سه دوربین دیگر از حسگر IMX858 بهره خواهند برد. دوربین اصلی شیائومی ۱۳ اولترا از دیافراگم متغیر (f/1.9 تا f/4.0) پشتیبانی خواهد کرد و حسگر آن یک اینچی خواهد بود.
  

شیائومی ۱۳ اولترا از نظر عمر باتری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۹۰ وات شارژ بی‌سیم ۵۰ وات مجهز خواهد شد. گوشی مورداشاره همچنین از فناوری خنک‌کننده‌ی ویژه‌ای بهره می‌برد که امکان عکاسی و فیلم‌برداری با وضوح بالا را برای مدت طولانی و بدون افت نرخ فریم فراهم خواهد کرد.
 
شیائومی همچنین لوازم‌جانبی خاصی برای شیائومی ۱۳ اولترا در نظر گرفته است تا بتوان راحت‌تر از قابلیت‌های دوربین آن استفاده کرد. طبق گزارش‌های منتشرشده، این دستگاه در سه نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت با رم ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این مدل‌ها به‌ترتیب ۹۱۶ دلار، ۹۹۰ دلار و ۱۰۹۰ دلار اعلام شده است. البته در برخی شایعات به مدل یک ترابایتی این گوشی پرچم‌دار نیز اشاره شده که با رم ۱۶ گیگابایت و قیمت ۱۱۶۳ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره