برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

قیمت پرچمدار خاص و قدرتمند شیائومی در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
قیمت پرچمدار خاص و قدرتمند شیائومی در بازار ایران چقدر خواهد بود؟

آی تی رسان/ روز گذشته کمپانی شیائومی با برگزاری یک رویداد بزرگ در کشور چین از محصولات جدید خود از جمله گوشی پرچمدار شیائومی 13 اولترا رونمایی کرد. پس از معرفی این گجت، فهرست مشخصات فنی و نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین آن در فضای آنلاین منتشر شد. اکنون نوبت به اعلام قیمت‌گذاری مدل‌های مختلف شیائومی 13 اولترا رسیده است.

قیمت‌گذاری این گجت احتمالا بسته به مناطق جغرافیایی مختلف، متغیر خواهد بود. با این‌حال جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری شیائومی 13 اولترا در کشور چین برای پیکره‌بندی‌های مختلف حافظه اعلام شده است. مشتریانی که در خارج از خاک چین زندگی می‌کنند؛ برای خریداری این گوشی احتمالا بایستی مبالغ بالاتری را پرداخت نمایند.

البته شیائومی 13 اولترا با توجه به ویژگی‌های جذاب و امکانات متعدد خود از قیمت‌گذاری مناسبی برخوردار است. خبر خوشایند اینکه پرچمدار جدید از قیمت‌گذاری تقریبا مشابه با شیائومی 12S اولترا برخوردار است.

بر اساس اعلام شیائومی مدل پایه این دستگاه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 5999 یوان (معادل 872 دلار) قیمت‌گذاری شده است. مدل 16/512 گیگابایتی گوشی با برچسب قیمتی 6499 یوان (945 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

نهایتا پیشرفته‌ترین مدل شیائومی 13 اولترا با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 7299 یوان (معادل 1061 دلار) قابل سفارش است. شیائومی در جریان رویداد دیروز از یک کیت عکاسی مخصوص نیز رونمایی کرد. کاربران در صورت تمایل با پرداخت مبلغ 999 یوان (145 دلار) می‌توانند این کیت را به‌صورت مجزا خریداری نمایند.

 

این کیت به گوشی متصل شده و آن‌را به یک دوربین DSLR تبدیل می‌کند. این ابزار جانبی اگرچه گوشی را حجیم‌تر می‌کند؛ اما یک گزینه فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به عکاسی محسوب می‌شود. کیت جدید حتی دارای دکمه شاتر اختصاصی است.

کیت حرفه‌ای لوازم جانبی شیائومی 13 اولترا شامل کیس محافظ، دستگیره دوربین، رینگ آداپتور 67 میلی‌متری و یک درپوش لنز است. اگرچه کمپانی چینی از عرضه شیائومی 13 اولترا در بازارهای بین‌المللی خبر داده است؛ اما این گوشی در بازار ایالات‌متحده قابل دسترس نخواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم